کد خبر: ۱۵۷۶۲۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم مس کرمان مي‌گويد که هواداران بايد حوصله کنند تا تيم نتايج خوبي را کسب کند.
محمود ياوري در نشست خبري پيش از بازي با تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: سه بازيکن مصدوم داريم ولي باقي بازيکنانمان از وضعيت خوبي برخوردارند. تمرينات خوبي را برگزار ‌کرده‌ايم. تراکتورسازي مربي و سرپرست خوبي دارد. تراکتورسازي تيمي بزرگ است. نمي‌توانم براي اين تيم در بازي فردا آرزوي موفقيت کنم ولي در طول فصل براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.

به گزارش ايسنا، ياوري درباره بازيکنان اين تيم خاطر نشان کرد: تراکتورسازي کمترين تغييرات را داشته و تيم‌هايي که تغييرات کمتري داشته‌اند، در کوتاه مدت نتايج خوبي را کسب مي‌کنند و تيم‌هايي که تغييرات زيادي داشته‌اند، در بلندمدت موفق مي‌شوند.

سرمربي تيم مس کرمان درباره هواداران تيم تراکتورسازي اظهار کرد: اميدوارم که فردا تماشاگران تبريزي که راه دوري را براي رسيدن به استاديوم طي مي‌کنند، بازي خوبي را نظاره‌گر باشند.

وي درباره اين که چه زماني مربيگري را کنار خواهد گذاشت و بازنشسته خواهد شد، بيان کرد: 10 سال ديگر جواب سوال شما را خواهم داد. (با خنده)

ياوري ادامه داد: تماشاگران کرماني از تماشاگران تبريزي ياد بگيرند و صبر و حوصله به خرج دهند تا تيم نتايج خوبي را کسب کند، نه اين که بعد از دو، سه هفته‌ بناي ناسازگاري بگذارند. بازيکنان مستعد و تيم خوبي داريم.

سرمربي تيم مس کرمان در خوش و بش کنفرانس مطبوعاتي خود با خبرنگاران در واکنش به حضور پر تعداد آنها اظهار کرد که هيات دولت هم اين ميزان نفرات ندارد (با خنده).
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها