کد خبر: ۱۵۷۶۱۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سايپا کرج گفت: ذوب آهن تيم با تجربه و با کيفيتي است و بازيکنان جوان ما در ديدار با اين تيم محک مي خورند.
انگين فيرات پنجشنبه شب در کنفرانس خبري پيش از ديدار با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ذوب آهن در ديدارهاي گذشته موقعيت هاي زيادي را بوجود آورد و چنانچه اين موقعيت ها را به گل تبديل کرده بود، اين تيم از جايگاه بالايي در ليگ برتر ايران برخوردار مي شد.

به گزارش ايرنا، وي افزود: ديدار با ذوب آهن، بازي کيفي و سرعتي خواهد بود زيرا بازيکنان سايپا شور جواني دارند و مقابل تيم هاي باتجربه بسيار با انگيزه و جنگنده بازي مي کنند.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در باره جلوگيري از غرور کاذب بازيکنان تيمش پس از پيروزي مقابل پرسپوليس تهران گفت: نه تنها سايپا بلکه همه تيم ها وقتي مقابل تيمهاي بزرگ پيروز مي شوند احساس غرور مي کنند و براي جلوگيري از ايجاد غرور کاذب در بازيکنان به روانشناس نياز است.

وي تصريح کرد: کادر فني تيم سايپا براي جلوگيري از غرور کاذب بازيکنان اين تيم در روزهاي گذشته برنامه هايي را پشت سرگذاشته و از بازيکنان خواسته است با فراموش کردن شکست تيم پرسپوليس، بر ديدار با ذوب آهن اصفهان متمرکز شوند.

فيرات با ابراز رضايت از « محمد باقر صادقي » دروازه بان تيمش گفت: اين بازيکن در ابتداي فصل تنها از لحاظ آمادگي بدني دچار مشکل بود اما با گذشت زمان آمادگي وي بهتر شد و به نظرم آينده خوبي در انتظار او است.

سرمربي تيم فوتبال سايپا از اسحاق سبحاني به عنوان تنها بازيکن محروم تيمش در ديدار با ذوب آهن نام برد و افزود: رضا ناصحي و مجيد غلام نژاد نيز به دليل مصدوميت، در ديدار فردا غايب هستند.

تيم فوتبال سايپا کرج در هفته پنجم ليگ برتر باشگاههاي کشور، جمعه شب در ورزشگاه فولاد شهر ميهمان ذوب آهن اصفهان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها