کد خبر: ۱۵۷۵۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
عکس مربوط به زماني است که در شيراز بودم و به اصرار برادر کوچک‌ترم که استقلالي است و با هم کري داريم، براي آنکه خوشحالش کنم مقابل دوربين موبايلش اين ژست را گرفتم

عکسي که منتشر کرديم و در آن رضا حقيقي چهار انگشت دست راست خود را به نشانه کري‌خواني براي پرسپوليسي‌ها به دوربين نشان مي‌دهد، موجبات ناراحتي اين بازيکن را فراهم کرد. حقيقي توضيحاتي درباره اين عکس به قانون آنلاين داد که منطقي به نظر مي‌رسد:

«باور کنيد من استقلالي نيستم، يعني هيچ‌وقت نبودم. داستان اين عکس هم تا حدودي پيچيده است. عکس مربوط به زماني است که در شيراز بودم و به اصرار برادر کوچک‌ترم که استقلالي است و با هم کري داريم، براي آنکه خوشحالش کنم مقابل دوربين موبايلش اين ژست را گرفتم. بعدها موبايل برادرم خراب شد و براي تعمير به تعميرگاه رفت. متاسفانه تعميرکار موبايل رسم امانتداري را به‌جا نياورد و اين عکس را که به نظرش مي‌رسيد مي‌تواند حاشيه درست کند، از روي گوشي برادرم برداشت و آن را در فضاي اينترنت منتشر کرد. من يک پرسپوليسي متعصب هستم و از اينکه عکسم با اين ژست منتشر و باعث ناراحتي هواداران شده خيلي ناراحتم و از آن‌ها عذرخواهي مي‌کنم. از باخت به سايپا هم خيلي ناراحتم و اصلا شرايط خوبي ندارم و فقط منتظرم در بازي‌هاي بعدي جبران کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها