کد خبر: ۱۵۷۵۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
ماه هاست از آخرين صدرنشيني پرسپوليس در ليگ مي‌گذرد. 1085 روز قبل و در روزهايي که يک دلار امريکا فقط 975 تومان بود. فقط خواستيم دور بودن اين اتفاق را با اين مثال يادآوري کنيم. پرسپوليس در ليگ دهم و هفته ششم به صدر جدول رسيد.
به گزارش 598 به نقل از 90: ماه هاست از آخرين صدرنشيني پرسپوليس در ليگ مي‌گذرد. 1085 روز قبل و در روزهايي که يک دلار امريکا فقط 975 تومان بود. فقط خواستيم دور بودن اين اتفاق را با اين مثال يادآوري کنيم. پرسپوليس در ليگ دهم و هفته ششم به صدر جدول رسيد.
در آن ليگ دايي مثل امسال تيم را خودش بسته بود و باز هم مثل امسال تراکتورسازي را در هفته اول با يک گل شکست داد. نتيجه‌اي که در هفته اول ليگ سيزدهم هم تکرار شد. بعد ازآن تيم دايي در قم با ضربه سر سهراب بختياري زاده به صباي قم 1-2 باخت تا خيلي زود شوکه شود حداقل زودتر از فصل جاري.
پس از آن پرسپوليس به رهبري دايي چهار برد متوالي به دست آورد که البته در ادامه فصل هرگز تکرار نشد. پرسپوليس در هفته سوم آن ليگ سايپا را با نتيجه 2-1 شکست داد سپس در آبادان با يک گل از سد نفت آبادان گذشت و راه‌آهن را 2-3 شکست داد. سرخها به رهبري دايي در هفته ششم هم شاهين بوشهر را 1-2 شکست دادند و به صدر جدول رسيدند که تا امروز آخرين صدرنشيني شان بوده است.
با اين حال اگر بخواهيم عملکرد دايي در اين فصل را با فصل دهم مقايسه کنيم مي‌بينيم که او نسبت به آن مقطع 2 امتياز هم کمتر به دست آورده چرا که از چهار بازي اول 9 امتياز دشت کرده بود. آيا ادامه روند دايي و پرسپوليس طوري خواهد بود که نتايج پرنوسان ليگ دهم فر اموش شود و سرخ‌ها به رتبه‌اي بهتر از چهارمي با علي دايي اميدوار باشند؟
البته پرسپوليس در صورت برتري برابر سايپا مي‌توانست هر چند به طور موقت با قرار گرفتن در صدر جدول ليگ اين طلسم کذايي را بشکند . اما شکست پرسپوليس در اين ديدار سبب شد تا حضور احتمالي اين تيم در صدر بيش از هر زماني سخت تر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها