کد خبر: ۱۵۷۵۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازي در ديدار مقابل سپاهان واکنش‌هاي خوبي داشت و در دوئل با رحمان احمدي پيروز شد.
به گزارش 598 به نقل از90: حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازي در ديدار مقابل سپاهان واکنش‌هاي خوبي داشت و در دوئل با رحمان احمدي پيروز شد. لک چند بار دروازه را نجات داد. او با مدافعان هم به هماهنگي خوبي رسيده است. لک مي‌خواهد آمادگي‌اش را حفظ کند و با گل نخوردن جايي در ليست تيم‌ملي داشته باشد. اين دروازه‌بان کار سختي در اين فصل دارد و به همين خاطر بايد به اين روند ادامه دهد. بعد از برد حساس تراکتورسازي برابر سپاهان گفت وگويي با لک داشتيم که مي‌خوانيد:
90: تراکتور حسابي در اصفهان کولاک کرد.
تيراختور قهرمان همينه! به قول تبريزي‌ها پرچم تبريز بالاست!
90: چه اتفاقي افتاد که تراکتور متحول شد؟
ما 2 بازي فوق‌العاده در اصفهان انجام داديم و با غيرت سپاهان را برديم. نمي‌خواستيم دست خالي به تبريز برگرديم و فقط خودمان بوديم. اين 6 امتياز در ادامه ليگ مي‌تواند به تراکتور کمک کند.
90: اولتيماتومي که به جلالي دادند باعث شد نتيجه بگيريد؟
اصلا اينطور نيست. آقاي جلالي کارش را بلد است ما نياز به زمان داشتيم. اولا که آقاي جلالي مربي با دانشي است و نيازي به اين حرف‌ها ندارد. از سوي ديگر درست است که ايشان در متن کار هستند ولي ما بازيکنان بايد آبروي خودمان را هم در نظر بگيريم. به قول معروف «توي چشم» هستيم و همه ما را مي‌بينند. بازيکنان هدف دارند و مي‌خواهند موفق شوند. احتياجي به اولتيماتوم نبود چون ما از لحاظ فني هماهنگ‌تر شديم و به خودمان اعتقاد داريم. بازيکنان تراکتور مي‌خواهند روي بورس باشند.
90: بازي با سپاهان چطور بود؟
ما از همان اول بازي را خوب شروع کرديم و فوق‌العاده بوديم. در همان نيمه اول هم فرصت داشتيم اما گل نشد و آقا رحمان گرفت.
90: اما در نيمه دوم سپاهان هم موقعيت داشت.
بله، سپاهاني‌ها موقعيت داشتند اما تراکتور بهتر بود. ما مثل نيمه اول با هوش بازي کرديم و تمرکزمان را از دست نداديم. ما مدعي قهرماني را شکست داديم و اين کار راحتي نبود.
90: از خودت راضي هستي؟
بله، چند موقعيت خوب گرفتم. البته به خاطر تلاش دسته جمعي من هم خوب بودم. وظيفه من توپ گرفتن است و اگر قرار بود گل بخورم که يک بازيکن را درون دروازه مي‌گذاشتند.
90: با خط دفاع هماهنگ شدي؟
وقتي مدافعان را مي‌بينم خيالم راحت مي‌شود و به آنها اطمينان دارم. در همين بازي روي سر بازيکنان قد بلند سر مي‌زدند. در خروج‌ها کمکم مي‌کردند و تلاش زيادي داشتند.
90: به همين روند ادامه مي‌دهي؟
مي‌خواهم به همين روند ادامه دهم و مثل بقيه بچه‌ها بهترين باشم. ما جزو بالانشين‌هاي جدول بوديم و حالا همگي بايد براي قهرماني بجنگيم.
90: اما خط دفاع هم اشتباهاتي داشت، افشين در نيمه اول روي اشتباه دفاع موقعيت پيدا کرد؟
به هر حال اين اتفاقات در فوتبال مي‌افتد و اين مشکل دفاع نيست. گاهي توپ به پا نمي‌گيرد و نبايد زياد ايراد بگيريم. وقتي گل نخورديم قطعا عملکرد خط دفاع خوب بوده. نبايد اشتباهات را زياد بزرگ کنيم.
90: با اين برد به کرانچار ثابت کرديد مدعي قهرماني هستيد؟
احترام زيادي براي کرانچار قائلم، اما مي‌خواستيم خوب باشيم چون ما هم مدعي هستيم. ما براي موفقيت خودمان بازي کرديم چون ما جزو تيم‌هاي بالانشين جدول بوديم. به حرف کسي کاري نداشتيم.
90: اين تراکتور حالا مدعي قهرماني شده؟
بله، از اول هم مدعي بوديم و باشگاه براي قهرماني در اين فصل هم برنامه‌ريزي کرده. تا پايان فصل ممکن است هزار اتفاق بيفتد و ما بايد در هر شرايطي براي موفقيت تلاش کنيم. در حال حاضر خيلي آماده هستيم.
90: در رقابتي هم که با احمدي داشتي، پيروز شدي؟
آقارحمان خيلي خوب بود و موقعيت‌هاي عالي را گرفت. در نيمه اول کريم با يک بغل پا در موقعيت تک تک مي‌خواست دروازه را باز کند که احمدي پا انداخت و توپ را گرفت.
90: کاري که تو هم روي ضربه افشين کردي؟
دقيقا! من هم پا انداختم و توپ افشين را گرفتم و همان موقع دردلم گفتم آقارحمان يک – يک شديم. يکي تو گرفتي، يکي من!
90: پس کري مي‌خواندي؟
کري نمي‌خواندم فقط مي‌خواستم خودم را نشان دهم! وقتي آقارحمان موقعيت‌ها را مي‌گرفت،‌من با روحيه‌تر کارم را انجام مي‌دادم. پيش خودم گفتم وقتي رحمان مي‌تواند چرا من نتوانم!
90: به خاطر تيم‌ملي اينقدر انگيزه داشتي؟
بله، دوست دارم در تيم‌ملي باشم. وقتي گل نخورم هم تيمم بالاي جدول مي‌رود و هم شانس دعوت شدن به تيم‌ملي را دارم.
90: آخر بازي اشتباهي کردي که شايد تاوانش از دست دادن 3 امتياز بود؟
خدا به خير کرد! مي‌خواستم با دست توپ را کنترل کنم که جلو آمدم و توپ به پايم خورد و به کرنر رفت. نمي‌خواستم توپ به کرنر برود اما اين اتفاق افتاد.
90: بازي با مس کرمان را چطور مي‌بيني؟
به خاطر هواداران تراکتور مي‌بريم فقط به عشق هواداران! البته نبايد مغرور شويم چون بازي سختي در پيش داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها