کد خبر: ۱۵۷۲۵۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌هاي عليپور واکنش نشان داد.
مقداد نجف‌نژاد در مورد شرايط استقلال گفت: ما هدفگذاري کرديم و براساس آن حرکت مي‌کنيم، به هواداران قول داديم امسال يک استقلال متفاوت را ببينند و هم در آسيا و هم در ليگ کشور عملکرد خوبي داشته باشيم.

به نقل از فارس، وي درمورد کسر امتياز از استقلال عنوان کرد: کسر امتياز را منطقي نمي‌دانيم و اين کار به دور از عقل و انصاف است، در شرايطي نيستيم که اين کار عملي شود و اثراتي دارد که قابل تحمل نخواهد بود، کار منطقي نبوده هرچند که هدف خيرخواهانه است و اين موضوع را بايد در امر ديگري جست‌وجو کنيم، بايد بسترسازي بوجود بيايد و بعد چنين تصميماتي گرفته شود، بايد اين رأي بازگردانده شود چراکه اشتباه است و ما به هيچ وجه زير بار آن نمي‌رويم.

وي درمورد اينکه چه اقدامي در صورت بازگردانده نشدن اين راي انجام خواهند داد، عنوان کرد: هر راهي که مقدور باشد براي پيگيري انجام مي‌دهيم، نبايد سماجت کنند چرا که راي صادره معقول نبوده است، در انتهاي فصل شايد با يک امتياز کمتر يا بيشتر قهرماني جا‌به‌جا شود آنوقت اگر 4 نفر را عده‌اي به ورزشگاه بفرستند تا سنگ‌اندازي کنند چه چالش بزرگي بوجود مي‌آيد؟ اين تصميم از اساس اشتباه بوده است.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال درمورد انتقاداتي که به کيفيت توپ‌هاي ليگ برتر شده است، عنوان کرد: اطلاع فني در مورد توپ‌ها ندارم، سرمربي‌ ما که فرد خبره‌اي است و سالها فوتبال بازي کرده نظرش قابل تأمل است و ما از صحبت‌هاي ايشان حمايت مي کنيم، درخواست سرمربي تيم ما منطقي بوده و خواسته توپ‌ها با کيفيت باشد همچنين لباس تمرين هم حق باشگاه‌هاست که کيفيت خوبي داشته باشد؛ در مورد وضعيت لباس و توپ، امير قلعه‌نويي نظرش را داده و او احساس مي کند کيفيت پايين است، در داخل کشور توليدکننده‌هايي داريم که حتي بهتر مي‌توانند توپ و تجهيزات ورزشي را در اختيار باشگاه‌ها قرار دهند، اين قرارداد قابل بررسي است و اين کار را خواهيم کرد، پس از اتمام قراردادمان هم طبق فرمايشات مقام معظم رهبري از توليدات داخلي حمايت مي کنيم و از اشخاصي که مي‌توانند در اين کار کمک کنند حمايت خواهيم کرد.

نجف‌نژاد در مورد صحبت هايي که حول حق پخش تلويزيوني انجام مي‌شود خاطرنشان کرد: حق پخش را امسال در مجلس خودم مطرح کردم که با يک رأي کمتر نتوانست درست شود، در مرکز پژوهش‌ها طي بررسي‌هايي که کرديم 3 منبع مي‌تواند ورزش را اداره کند که يکي از مهمترين آنها حق پخش تلويزيوني است که در دنيا 50درصد هزينه‌ها را پوشش مي‌دهد، پربيننده‌ترين برنامه‌هاي صدا و سيما مسابقات فوتبال است که باشگاه‌ها حق دارند حقوق خود را مطالبه کنند، اکنون هزينه‌ها را خودمان تأمين مي‌کنيم اما هزينه‌ که فقط مربوط به تيم فوتبال نيست، آکادمي و ساير موضوعات ديگر هم داريم، ما در ورزش همگاني نيز فعال شديم که نياز به هزينه دارد.

وي افزود: حق است که در اين موضوع مطالعه بيشتري شود، اميدواريم جلسه‌اي با ضرغامي در حضور باشگاه‌ها داشته باشيم تا به يک نتيجه خوب برسيم، به عنوان رئيس فراکسيون ورزش مي‌گويم که حق باشگاه‌ها است که اين پول را دريافت کنند.

عضو هيت‌مديره استقلال در مورد سلطاني‌فر عنوان کرد: برنامه‌هاي خوبي داريم، سلطاني‌فر اگر وزير ورزش و جوانان شد بايد اين کارها را انجام دهد، او شرايط لازم را براي تصدي وزارت ورزش دارد، برنامه‌هاي خوبي ارائه داده و از سوي جامعه ورزش پذيرفته شده است، فراکسيون مجلس برنامه‌اش اين است که کمک کند و سند جامعه ورزش را در دستور کارش بگنجاند که در آينده اتفاقات خوبي بيفتد، بايد از همه ظرفيت‌هاي ورزش استفاده کنيم، ورزش همگاني ما بايد 30 تا 40 درصد جامعه را فعال کند که اکنون تنها در حدود 10 درصد است، از دنيا عقب هستيم و اين آمار در کشورهاي جهان حدود 50درصد است.

نجف‌نژاد در مورد صحبت‌هاي عليپور عليه امير قلعه‌نويي گفت:جن ديديد خير باشد! يکسال تلاش کرديم حاشيه را از استقلال دور کنيم، شما از کجا مامور هستيد که براي ما حاشيه ايجاد مي‌کنيد، چه ربطي دارد که شما درباره سرمربي استقلال که يک سرمايه ملي است اظهارنظر مي کنيد، صحبت‌هاي شما قابل پيگيري است و شما که دبير کميته اخلاق هستيد اين حرفهايتان بدتر از هزار فحش و توهين است، هيئت مديره و باشگاه مسائل تيم را زير نظر دارند و اين افراد نبايد دخالت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها