کد خبر: ۱۵۷۲۲۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۱     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
ارتش مصر بعد از چندین روز اعتراضات مردمی علیه دولت منتخب محمد مرسی، رییس جمهوری برکنار شده این کشور سرانجام وی را در روز ۱۲ ژوئیه (سوم تیر) برکنار و عدلی منصور را جایگزین وی کرد.
شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد یک تصویربردار این شبکه در حال پوشش اخبار درگیری های قاهره کشته شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، میک دین، تصویربردار و خبرنگار شصت و دوساله این شبکه خبری که از 15 سال قبل در دفاتر واشنگتن و بیت المقدس این شبکه کار می کرد، روز چهارشنبه در درگیری های قاهره جان باخته است.
گفتنی است، ارتش مصر بعد از چندین روز اعتراضات مردمی علیه دولت منتخب محمد مرسی، رییس جمهوری برکنار شده این کشور سرانجام وی را در روز 12 ژوئیه (سوم تیر) برکنار و عدلی منصور را جایگزین وی کرد.
بیشتر شهرهای مصر از جمله قاهره از ان پس صحنه اعتراضات مردمی و درگیری های موافقان و مخالفان مرسی با نیروهای پلیس بوده است.
موافقان مرسی از مدت ها قبل به تحصن در دو میدان مهم النهضه و رابعه عدویه قاهره پرداخته بودند که نیروهای امنیتی بامداد روز چهارشنبه در دو میدان رابعه العدویه در قاهره و نهضت مصر در الجیزه عملیات برهم زدن تحصن هواداران مرسی را آغاز کردند. براثر این عملیات تاکنون صدها نفر کشته و زخمی شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها