کد خبر: ۱۵۷۱۵۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال ملوان در آستانه دیدار با پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بتواند به وظیفه‌اش عمل کند.

سید جلال رافخایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ملوان برای دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازی که در اهواز داشتیم 2 روز تعطیل بودیم و دوباره تمرینات را از سر گرفتیم و آماده می‌شویم تا امروز به سمت تهران بیاییم. 

وی در مورد شرایط خودش گفت: وضعیت خوبی دارم. من و تیم هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم. 

مهاجم ملوان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند مقابل پرسپولیس گلزنی کند یا خیر گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که برای تیم مثمر ثمر باشم. وظیفه‌ام گلزنی است و امیدوارم موقعیت به دست بیاورم و این کار را انجام دهم. 

رافخایی درباره اینکه آیا روند حرکتی ملوان در فصل جاری راضی کننده است یا خیر گفت: رفته به رفته بهتر می‌شوم. به دلیل اینکه 11 نفر از تیم ما جدا و بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه شدند نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم. لیگ تازه شروع شده و هنوز به وسط فصل نرسیده‌ایم. زمان بگذرد بازیکنان با هم هماهنگ می‌شوند. 

وی در پاسخ به این پرسش که تیم فصل گذشته ملوان بهتر بود یا تیم این فصل عنوان کرد: تیم پارسال هم تیم خوبی بود اما مسائلی پیش آمد که نتوانستیم نتیجه بگیریم. مجموعه‌ای از بازیکنان با تجربه و خوب در فصل گذشته در ملوان بودند. امسال هم تیم خوبی داریم و بازیکنان با تجربه و جوان در تیم هستند و کمی زمان بگذرد با هم هماهنگ می‌شویم. امسال مربی خوبی به ما اضافه شده و مهم این است که بتوانیم در اوایل فصل امتیاز بگیریم. با این شرایطی که داریم می‌توان به آینده امیدوار بود. 

بازیکن ملوان در مورد کار با اولین مربی غیر بومی و خارجی این تیم اینگونه اظهار نظر کرد: اسکوکیچ از نظر فنی مربی خوبی است و تمرینات با نشاطی می‌دهد ولی بخش دیگری که در فوتبال وجود دارد این است که باید از شانس هم بهره برد. ما فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهیم و امیدوارم در این شرایط شانس هم به ملوان رو کند و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. 

وی ادامه داد: دراگان از انزلی و تماشاگران ملوان خوشش آمده و حس خوبی میان هر دو طرف ایجاد شده است. امیدوارم خدا به ما هم عزت بدهد و بتوانیم برای این مردم کار کنیم و به موفقیت برسیم. 

رافخایی در مورد اینکه آیا گرفتن 4 امتیاز تا اینجای کار که 4 هفته از لیگ گذشته برای ملوان راضی کننده است یا خیر گفت: در دیدار برابر داماش یک امتیاز گرفتیم که آن را هم کسر کردند و تصمیم جالبی هم بود. در مجموع اما شروع بدی در لیگ نداشتیم و می‌شود به آینده دلخوش بود. 

مهاجم ملوان درباره جریمه ملوان و کسر یک امتیاز از این تیم گفت: این قانون‌ها مختص ایران و کار خیلی خنده داری است. به عنوان مثال وقتی با داماش بازی داریم عده‌ای از تماشاگران ملوان می‌توانند در جمع تماشاگران داماش بنشینند و به ملوان فحش دهند و کمیته انضباطی هم از داماش امتیاز کم کند. چه کسی می‌خواهد متوجه شود که این افراد طرفداران ملوان بوده‌‌اند یا داماش؟ با این شرایط دیگر کسی فوتبال بازی نمی‌کند و تیم‌ها روی سکوها آدم می‌فرستند تا به این شکل امتیاز بگیرند. 

او در پاسخ به اینکه آیا امیدوار است در اولین اردوی تیم ملی که پس از پایان هفته هفتم آغاز می‌شود حضور داشته باشد یا خیر گفت: باعث افتخارم است که در جمع ملی‌پوشان باشم. مهم این است که بتوانم خوب کار کنم و مطمئنا کی‌روش هم تمام بازیکنان را در نظر دارد. ان‌شاء‌الله شرایط خوبی داشته باشم و به تیم ملی دعوت شوم. 

رافخایی در مورد حضور در جام جهانی گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. هر چه خدا بخواهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها