کد خبر: ۱۵۶۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۲۰ تير ۱۳۹۰
منصور واعظي، دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، مجدالدين معلمي را به عنوان معاونت توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني منصوب كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، منصور واعظي، دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، مجدالدين معلمي را به عنوان معاونت توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني منصوب كرد.

در حكمي كه منصور واعظي صادر كرده، آمده است: نظر به تعهد و تجربيات جنابعالي به موجب اين ابلاغ بعنوان معاون توسعه كتابخانه‌ها و كتابخواني منصوب مي‌شويد.

در بخش ديگري از اين حكم آمده است: اميد است در ظل توجهات ذات باريتعالي و با بهره‌مندي از همكاري مديران و كاركنان حوزه آن معاونت در تحقق اهداف و سياست‌هاي توسعه كمي و كيفي كتابخانه‌هاي عمومي كشور و اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و مويد باشيد.
وي كه پيش از اين مديركل امور فرهنگي نهاد كتابخانه‌ها بود، در كارنامه فعاليتش مدير كل اجتماعي سازمان ملي جوانان، مدير كل سازمان ملي جوانان و مشاور استاندار قم به چشم مي‌خورد.

گفتني است اين معاونت به عنوان مهم‌ترين ركن اين نهاد فرهنگي، از چهار اداره كل «امور فرهنگي»، «منابع»، «امور كتابخانه‌ها» و «فضاي مجازي و محتواي ديجيتال» تشكيل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها