کد خبر: ۱۵۶۷۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی ایران تیم لس آنجلس بلوز امریکا آرزوی مربیگری در فوتبال اروپا را دارد.

598؛ داریوش یزدانی که در زمان حضورش در فوتبال ایران در کلاس های مربیگری شرکت کرده بود، از یکسال قبل به عنوان بازیکن به باشگاه لس آنجلس بلوز امریکا پیوست. تیمی که علی منصوری مالک آن است و طی سال های گذشته بازیکنان ایرانی مختلفی در آن بازی کرده اند.

 

یزدانی که فصل گذشته تنها در دو بازی برای این تیم به میدان رفت، امسال وارد کادر فنی باشگاه لس آنجلس بلوز شد و بعد از تغییراتی که در کادر فنی این تیم رخ داد به عنوان نفر اول روی نیمکت این تیم نشست.

 

او که مدرک مربیگری A آسیا و B کونکاکاف را دارد، درباره وضعیت تیمش گفت: «در حال حاضر سه بازیکن ایرانی در تیم من حضور دارند. مهرشاد مومنی، محمد محمدی و محمد رکنی پور. البته محمدی از دو هفته قبل به عنوان مربی دروازه بان ها با ما همکاری می کند.»

 

یزدانی ادامه داد: «خوشبختانه لس آنجلس وضعیت خوبی دارد و در صورتی که بازی بعدی مان را ببریم می توانیم به مرحله پلی اف برسیم که محاسن زیادی برای ما دارد. از جمله این محاسن، استفاده از بازیکنان نیمکت نشین تیم های حاضر در لیگ ستارگان امریکا، به صورت رایگان و بازی با تیم های حاضر در MLS است.»

 

یزدانی که دوست دارد روزی در ایران مربیگری کند در پاسخ به این سئوال که آیا سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران سقف مربیگری اوست، اعلام کرد: «اگرچه نشستن روی نیمکت تیم ملی افتخار بزرگی برای من محسوب می شود اما اگر بگویم سقف آرزوهای من همین است، راست نگفته ام. دوست دارم یک مربی بین المللی شوم و بتوانم در تیم های بزرگ اروپا مثل رئال مادرید مربیگری کنم.»

 

لس آنجلس بلوز در حال حاضر با  37 امتیاز در رده ششم USL PRO  قرار دارد. بازی آینده این تیم شنبه مقابل روچستر برگزار می شود.

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها