کد خبر: ۱۵۶۷۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل استقلال قول داد به زودی مطالباتم را پرداخت کند.

به گزارش 598 به نقل از جام، آندرانیک تیموریان درباره شرایط خودش و استقلال صحبت های جالبی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید.

 

* از بازی با صبا شروع کنیم. چرا استقلال بد بازی کرد؟

- قبول دارم. ما خیلی خوب نبودیم. البته باید این را هم بگویم که صبا تیم خوبی بود. مایلی کهن تیم جوان و دونده ای را ساخته است. فکر می کنم خستگی روی عملکرد بازیکنان استقلال تاثیر گذاشته بود. ما بازی سختی را در شیراز پشت سر گذاشتیم و مسافرت خسته کننده ای داشتیم. همین باعث شد که نتوانیم مثل همیشه سرحال باشیم.

 

* فکر می کنی استقلال در این بازی مستحق برد بود؟

- صبا موقعیت خاصی برای گلزنی نداشت. بازی 50-50 بود و هر دو تیم تقریبا به یک اندازه برای گلزنی شانس داشتند. ما روی ضد حملات فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم. در 20 دقیقه آخر هم طبیعی بود که صبا بخواهد نتیجه را جبران کند و جلو بکشد. آنها هم موقعیت های زیادی خلق نکردند و پنالتی را هم که از دست دادند.

 

* از شرایط خودت راضی هستی؟

- بعد از عملی که روی دستم انجام دادم 4 هفته تمرین نکردم. طبیعی است که مثل قبل از عمل جراحی ام آماده نباشم چون شرایط بدنی ام مثل آن موقع خوب نیست و به آمادگی کامل نرسیده ام. در هفته های آینده حتما از این بهتر خواهم شد.

 

* چرا بازیهای خوبی که از زوج تو و نکونام در تیم ملی می دیدیم در استقلال نمی بینیم؟

- من و نکونام دیرتر از بقیه به تمرینات تیم اضافه شدیم. بازی در تیم ملی به دلیل جایگاه این تیم و نگاهی که مردم به تیم ملی دارند با بازی در استقلال متفاوت است. با این حال من و آقا جواد در استقلال هم داریم خوب بازی می کنیم. ما در تیم ملی 2ماه در اردو بودیم و میزان هماهنگی بازیکنان با هم فرق دارد. برای خوب بازی کردن دو بازیکن همه 11 نفر باید با هم هماهنگ باشند و 2 نفر نمی توانند معجزه کنند. با تمام این تفاسیر من و نکونام درک متقابل از هم داریم و کمی زمان لازم داریم تا از لحاظ بدنی بهتر شویم.

 

* قبل از بازی با صبا مصدوم بودی. در دیدار ایران و کره هم با مصدومیت بازی کردی. فکر نمی کنی باید بیشتر به سلامت خودت اهمیت بدهی؟

- دقیقا همینطور است. من قبل از بازی با صبا روزی 2 وعده فیزیوتراپی می کردم و گرفتگی عضلانی هم داشتم. شرایط تیم طوری بود که نمی توانستم استقلال را تنها بگذارم. دیدم دست قلعه نوعی خالی است و ما حتی در تمرینات هم با کمبود بازیکن روبرو بودیم.باز هم از زحمات دکتر نوروزی،دکتر ستوده و خانم محمدی تشکر می کنم.

 

* شنیده می شود به دلیل عدم پرداخت مطالباتت از باشگاه استقلال ناراحتی. همین طور است؟

-  باشگاه به تعهداتش عمل نکرده است. البته مشکلی نیست و روز یکشنبه با مدیرعامل باشگاه در این باره حرف زدم. او گفت مشکلی نیست و به زودی پولم پرداخت می شود.

 

* درباره جدایی مجتبی جباری از استقلال بگو.او دوست صمیمی تو بود...

- واقعا باید بگویم از رفتن مجتبی ناراحت هستم. او با وجهه و شخصیتی که داشت یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بود. بالاخره این نظر شخصی مجتبی بود که از استقلال برود و من هم برایش آرزوی موفقیت می کنم. دوست داشتم من، نکونام، جباری، منتظری و صادقی همانطور که در تیم ملی با هم بودیم در استقلال هم باشیم اما نشد و این اجبار فوتبال حرفه ای است.

 

* بازی بعد هم که مقابل داماش است و کار سختی دارید.

- سختی این بازی به خاطر این است که باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. دیدار با داماش یکی از سنگین ترین بازیهای استقلال است و امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.

 

* امسال هم که با امیرحسین صادقی هم اتاق شده ای. همان که در دیدار استقلال و تراکتور گفت آندرانیک تیموریان را نمی شناسد!

- (می خندد) امیرحسین خیلی بچه خوبی است و من از هم اتاقی با او راضی هستم. الان دیگر کاملا آندرانیک تیموریان را می شناسد.

 

* راستی مدل موهایت هم در نوع خودش جالب است.

- (می خندد) این هم یک جورش است دیگر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها