کد خبر: ۱۵۶۴۸۷
زمان انتشار: ۲۳:۵۱     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي‌ تيم راه‌آهن سورينت گفت: عملکرد داوري خوب نبود و واقعاً خستگي را بر تن ما گذاشت.
 منصور ابراهيم‌زاده پس از شکست دو بر يک راه‌آهن سورينت مقابل نفت اظهار داشت: ‌در روزي که بد بوديم طبيعي است که بايد نتيجه را واگذار مي‌کرديم. من به صحبت‌هاي خود پيش از بازي برمي‌گردم که اعلام کردم نفت مهاجمان قوي دارد.

وي افزود: ما اگر بخواهيم بازي را به چند بخش تقسيم کنيم در نيمه اول خوب کار کرديم اما در نيمه دوم يک جاهايي توانستيم عملکرد خوبي داشته باشيم، طبيعي بود که بعد از اينکه به گل رسيديم تيم حريف جلو بيايد که ما در اين قسمت خوب کار نکرديم. به هر حال گفته بودم که تيم حريف بازيکنان آب‌ديده‌اي دارد و به آنها تبريک مي‌گويم.

وي با اشاره به عملکرد داور در اين ديدار تصريح کرد: واحدي سال گذشته ديدار نفت و فولاد را براي ما سوت زد که در آن ديدار سوشا مکاني را از زمين بازي اخراج کرد و باعث شد ما يک نيمه 10 نفره بازي کنيم و بازي را واگذار کنيم. متأسفانه آنچه من تشخيص دادم اين بود که پنالتي رخ نداده بود، خود به خود پس از اين موضوع هم تأثيراتي در قضاوتش وجود داشت، در مجموع به عنوان يک مربي اعلام مي‌کنم که قضاوت داور خوب نبود شايد من هم مشکلي داشته باشم اما واقعاً خستگي را بر تن ما باقي گذاشت. داوران قابل احترام هستند اما مـتأسفانه داوري خوب نبود.

سرمربي راه‌آهن سورينت در مورد اينکه چه راهکاري براي بازگشت تيمش به مسابقات در نظر دارد، يادآور شد: ما دنبال راهکار هستيم، بايد آن را پيدا کنيم اگر اين کار را نکنيم که بايد خداحافظي کنيم ما سه بازي سخت با نفت، فولاد و استقلال داشتيم همچنين آسيب‌ديدگي امين منوچهري کمي براي ما مشکل‌ساز شد. عليپور هم که بازيکن جواني است امروز شرايط مناسبي نداشت و با وجود اينکه به عنوان بازيکن ذخيره به ميدان آمده بود اما باز هم او را تعويض کردم و همين دو تعويض در يک پست کار را مشکل کرد.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه چرا مجتبي شيري را در نيمه اول تعويض کرد، گفت: شيري انتظارات ما را برآورده نکرده بود و صلاح دانستم که او را در نيمه اول تعويض کنم البته منوچهري هم که جانشين او بود عملکرد خوبي نداشت.

وي در مورد اينکه چه راهکاري براي بهبود شرايط دو بازيکن يعني مجتبي شيري و عليپور که در اين ديدار از آنها راضي نبوده دارد، تأکيد کرد: اگر شما يک روز خوب عمل نکنيد چه واکنشي با شما دارند؟ به هر حال بايد خوب تمرين کنند و براي بازي آينده آماده شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها