کد خبر: ۱۵۶۴۸۶
زمان انتشار: ۲۳:۵۱     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه راه‌آهن سورينت گفت: براي تيم‌هاي خصوصي مانند ما از دست دادن يک امتياز حدود 600 تا 700 ميليون هزينه دارد.
صادق رئيسي‌کيا پس از شکست دو بر يک راه‌آهن مقابل نفت تهران با انتقاد از عملکرد داور گفت: داور در روند مسابقه و نتيجه تأثيرگذار بود و مي‌خواست اشتباه خودش را در اعلام پنالتي جبران کند که همين موضوع باعث وقوع اشتباهات ديگر و اشتباه در اشتباه شد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: پنالتي واضح بود که صحيح نيست اگر مي‌خواهيم ليگ حرفه‌اي داشته باشيم بايد داورانمان هم حرفه‌اي باشند. اگر بخواهد از اين قبيل اشتباهات رخ دهد به ضرر تيم‌هاي بي‌هوادار مي‌شود و آنها قرباني خواهند شد، اميدوارم اين اشکالات برطرف شده و از اين پس از داوران با تجربه استفاده شود.

مديرعامل راه‌آهن تصريح کرد: ما بخش خصوصي هستيم و از دست دادن يک امتياز 600 تا 700 ميليون تومان مي‌تواند براي ما هزينه داشته باشد. اميدورام داوران ما هم مانند ليگ‌مان که پسوند حرفه‌اي را يدک مي‌کشد، حرفه‌اي شود.

رئيسي‌کيا درباره تغييرنام راه‌آهن گفت: درخواست داده بوديم سورينت‌ راه‌آهن جايگزين نام قبلي شود اما سازمان ليگ با راه‌آهن سورينت موافقت کرد. هنوز مراحل تغيير نام تکميل نشده و تازه گام اول را برداشته‌ايم. درصدديم تنها نام سورينت در ليگ باشد و نام راه‌آهن در بخش آکادمي حفظ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها