کد خبر: ۱۵۶۴۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال نفت گفت: خوشحالي من بابت اينکه توانستيم بازي خوبي را ارائه دهيم بيشتر از اين است که به برد رسيديم.
 يحيي گل‌محمدي پس از پيروزي 2 بر يک نفت مقابل راه‌آهن سورينت عنوان کرد:‌ فوتبالي خوبي انجام داديم و توانستيم به پيروزي دست يابيم، موقعيت‌هاي زيادي به دست آورديم و مي‌توانستيم با دقت بيشتر به گل‌هاي خود بيفزاييم.

به گزارش فارس، وي افزود: خوشحاليم که توانستيم در اين بازي موقعيت‌هاي خوبي خلق کنيم اما در ضربه آخر بي‌دقت بوديم به بازيکنان تبريک مي‌گويم با وجود اينکه عقب افتاديم اما توانستيم با روحيه خوب و تهاجمي نتيجه را تغيير دهيم و جا دارد از بازيکنانم تشکر کنم.

سرمربي نفت در توضيح گلي که دريافت کردند، تصريح کرد: ما روي يک اتفاق گل خورديم، عدم تمرکز سوشا مکاني باعث شد تا با مدافع‌مان برخورد کند به هر صورت اين اتفاقات در فوتبال رخ مي‌دهد. خوشحالم که بازيکنانم تمرکز خود را به دست آوردند و توانستند بازي خوبي را به نمايش بگذارند.

گل‌محمدي يادآور شد: خوشحالي من بيشتر از اين است که توانستيم بازي خوبي به نمايش بگذاريم تا اينکه به پيروزي دست يابيم، اين براي من ارزش بيشتر از برد دارد.

وي درباره اينکه سرمربي راه‌آهن معتقد بوده پنالتي نادرست اعلام شده، گفت: من کارشناس داوري نيستم آنها بايد نظرشان را بدهند، ممکن است داور در هر صحنه اشتباه کند، خطاهايي هم بوده که داوري به نفع ما نگرفته وقتي تيم مي‌برد در مورد داوري صحبت نمي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها