کد خبر: ۱۵۶۲۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
هافبك سابق استقلال گفت: «من هم جای فیرات بودم به بازیکنی که چندان آماده نبود بازی نمی دادم.»
در سه بازی گذشته سایپا تنها چند دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است و خودش از این بابت ابراز نارضایتی و ناراحتی نمی کند و حتی اذعان دارد که اگر خودش هم جای انگین فیرات بود، به یک بازیکن در سطح آمادگی او بازی نمی داد. صحبت از کیانوش رحمتی هافبک با تجربه سایپا است، بازیکنی که پس از چهار سال حضور در استقلال، برای این فصل تصمیم به بازگشت به تیم سابقش سایپا را گرفت. گفتگو با وی را در زير می خوانید.


* چرا از سوی فیرات چندان به بازی گرفته نمی شوی؟ آیا مشکلی میان تو و این مربی وجود دارد؟
- در شرایطی که نیمی از تمرینات تیم دنبال و سپری شده بود به آن اضافه شدم و هنوز به آمادگی که باید دست پیدا نکرده ام.


* پس به فیرات حق می دهی که تو را در ترکیب اصلی قرار ندهد؟
- من هم جای فیرات بودم به بازیکنی که چندان آماده نبود بازی نمی دادم. زمان می برد تا به شرایط بازی برسم. اما اگر به شرایط بازی برسم شک نکنید که فیرات به صورت فیکس بازی ام می دهد.


* سایپا شروع خیلی بد و ضعیفی داشته است.آیا می توان به آینده این تیم امیدوار بود؟
- ترکیب سایپا برای این فصل دستخوش تغییرات زیادی شده است و زمان می برد تا این تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کند. سایپا هفته به هفته بهتر و هماهنگ تر خواهد شد و در آینده ای نزدیک چهره واقعی این تیم را خواهید دید. از سایپا نمی توان انتظار مدعی شدن داشت ولی می توان به کسب رتبه ای تک رقمی از سوی این تیم امیدوار بود.


* اما عده ای یک فصل بد و کابوس وار را برای سایپا پیش بینی می کنند.
- اصلا اینطور نیست. فکر می کنم که عده ای خیلی زود در خصوص آینده سایپا به نتیجه رسیده و قضاوت کرده اند. قرار نیست که این فصل روزهای بد و بحرانی پشت سربگذاریم.


* در هفته چهارم مسابقات به مصاف پرسپولیس خواهید رفت.این بازی را چطور پیش بینی می کنی؟
- پرسپولیس فعلی اصلا قابل قیاس با تیم فصل گذشته نیست. این تیم با علی دایی دوباره به روزهای خوبش بازگشته است. پرسپولیسی ها با شروعی که داشتند ثابت کردند که این فصل به دنبال جبران ناکامی های فصل گذشته شان هستند. بازی آسانی نخواهیم داشت. اما همین که بازی در کرج برگزار می شود خیلی می تواند به نفع مان شود. خوشحالم که پس از سال ها، سایپا می تواند از امتیاز میزبانی اش بهره مند شود.


* با توجه به حضور چند ساله ات در استقلال، آیا انگیزه خاصی برای این بازی داری؟
- خیلی دوست داشتم که برای این بازی خودم را آماده می کردم و می توانستم فیکس بازی کنم. نمی توانم بگویم که انگیزه خاصی ندارم چون به هر حال هنوز خودم را یک استقلالی می دانم. امیدوارم با انجام یا بازی خوب و قابل قبول بتوانیم برابر پرسپولیس به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.


* پس از چهار سال حضور در استقلال، جدایی از این تیم برایت سخت نبود؟
- سخت بودنش که سخت بود اما به هر حال روز باد از این تیم جدا می شدم و تا پایان فوتبالم نمی توانستم در این تیم بمانم و البته دوست داشتم که با پیراهن استقلال زا فوتبال خداحافظی کنم اما خب نشد.


* فصل گذشته بیشتر اوقات نیمکت نشین بودی. این مسئله آزارت نمی داد؟
- چرا. واقعا اذیت می شدم. در لیگ یازدهم روزهای خوبی را پشت سرگذاشته بودم و به همین دلیل هم تحمل اینکه اکثر بازی ها در زمین حضور پیدا نکنم برایم سخت بود. لیگ یازدهم و در حضور آندو و جباری، خط میانی خوبی تشکیل داده بودیم و در کنار آندو بهترین روزهای فوتبالی ام را سپری کردم.


* خب چرا فصل گذشته تصمیم به جدایی از این تیم نگرفتی تا آن شرایط برایت پیش نیاید؟
- زمانی که مصدوم بودم قراردادم را تمدید کردند و نامردی بود که بگذارم و بروم. هر چند که در پست من نکونام و ساموئل را داشتند اما واقعا نمی توانستم تصمیم به جدایی بگیرم. در هر صورت روزهای تلخ و شیرین زیادی را در استقلال تجربه کردم و فراموش کردن این تیم و خاطراتش واقعا برایم سخت است. همیشه به یاد این تیم هستم و برای موفقیتش دعا می کنم.
قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها