کد خبر: ۱۵۶۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی کرد که وزرای دفاع، خارجه، کشور و اطلاعات رای لازم را از مجلس اخذ کنند.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، با بیان اینکه حوزه تخصصی کاری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مربوط به چهار وزیر دفاع، خارجه، کشور و اطلاعات است، گفت: دکتر ظریف به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه به لحاظ تجربه و تخصص متناسب با وزارتخانه پیشنهادی است.

وی افزود: دکتر ظریف تجربیات بسیار ارزشمندی در عرصه بین‌المللی دارد که با توجه به عملکردشان این پیش‌بینی وجود دارد که در مجلس رای لازم را برای ورود به کابینه یازدهم اخذ کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور مدیری توانمند و قابل است، گفت: آقای رحمانی فضلی تجربیاتی کافی برای وزارت کشور دارد و به باور ما گزینه مناسبی برای این وزارتخانه به شمار می‌رود که می‌تواند رای بسیار خوبی از مجلس بگیرد.

نقوی‌حسینی همچنین وزیر پیشنهادی اطلاعات را فردی متدین، فعال و متعهد خواند و گفت: آقای علوی دارای تجربیات بسیار خوب و موثری هستند که فکر می‌کنم گزینه مناسبی برای وزارت اطلاعات باشد.

وی همچنین حسین دهقان وزیر دفاع را از نیروهای متخصص و متعهد خواند که می‌تواند به خوبی عهده‌دار وزارت دفاع باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت در مجموع می‌توان گفت: چهار وزیر پیشنهادی دفاع، خارجه، کشور و اطلاعات می‌توانند رای لازم را از مجلس اخذ کنند، چون حوزه کاری و تخصصی این افراد متناسب با وزارتخانه‌هایی است که به آنها پیشنهاد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها