کد خبر: ۱۵۶۱۷۶
زمان انتشار: ۰۲:۲۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری دختر 17 ساله سوء استفاده‌کننده از حساب بانکی پدرش خبر داد.

سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به خبری مبنی بر سوء استفاده دختر 17 ساله از حساب بانکی پدرش خبر داد و گفت: این دختر جوان مدت سه ماه به صورت غیر مجاز اقدام به برداشت، خرید و فروش کارت شارژ کرده است.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی بلافاصله ماموران انتظامی اقدامات خود مبنی بر شناسایی و رسیدگی به پرونده را آغاز کردند.

مرتضویان بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این برداشت‌ها به صورت اینترنتی یک ماه فردی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب فرد شاکی کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از استعلام‌های صورت گرفته توسط ماوران پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد عامل برداشت از حساب که دختر شاکی بود شناسایی و به این یگان احضار شد تا پاسخگوی مراجع ذی‌ربط باشد.

مرتضویان ادامه داد: در تحقیقات اولیه وی از گفتن حقیقت خودداری کرد ولی پس از مشاهده مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که فرد به جرم خود اعتراف کرد، افزود: رمز دوم اینترنتی پدرش را بدون اجازه فعال کرده و روزانه اقدام به خرید شارژ برای خود و دیگران می‌کرد که هم‌اکنون از کرده خود پشیمان است.

این مسئول انتظامی با تاکید به کلیه شهروندان بیان کرد: به هیچ عنوان کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورتی که اطلاعات حساب بانکی در اختیار دیگران قرار گرفت سریعا نسبت به تغییر رمز اقدام کنید و مراتب را به بانک مربوط اطلاع دهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها