کد خبر: ۱۵۶۱۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
آن دسته از شرکت های موسیقی که درخواست های عجیب و غریب دفتر موسیقی را در ازای اخذ مجوز نپذیرفته و زیر بار آن نرفته اند دوران سختی را در این چند ماه پشت سرگذاشته و از سکوت و بی تفاوتی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص ابراز نارضایتی می نمایند.
براساس اخبار بدست آمده با راه اندازی و تشکیل لابی های اخذ مجوز و درخواست های عجیب در ازای اعطاء مجوز موسیقی، اهالی موسیقی وضعیت نامناسبی را طی چند ماه گذشته برای اخذ مجوزهای خود داشته اند.


به گزارش بولتن نیوز،  شکایت های زیادی از دفتر موسیقی وزارت ارشاد در این زمینه  گزارش شده  است .
برخی فعالان عرصه موسیقی می گویند که با روی کار آمدن سرپرست جدید دفتر موسیقی در چند ماه گذشته نه تنها تغییر اصولی و بنیادی برای بهبود وضعیت موسیقی ایجاد نشده بلکه شیوه های نامتعارفی که اخیرا دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای اعطاء مجوزهای کنسرت به آلبوم های موسیقی در پیش گرفته، منجر به تشکیل لابی های صدور مجوز خارج از سیکل اداری گردیده است.

این موضوع نارضایتی تعداد قابل توجهی از هنرمندان اهل موسیقی به ویژه خوانندگان و شرکت های موسیقی را در پی داشته است.

اهالی موسیقی در شکل گرفتن این لابی ها در دفتر موسیقی ضررهای زیادی را متحمل شده اند و اعلام کرده اند که  وضعیت اسفبار به وجود آمده را به مراجع قانونی و رسانه ها خواهند کشاند.

 اخبار واصله حاکی از آن است که آن دسته از شرکت های موسیقی که درخواست های عجیب و غریب دفتر موسیقی را در ازای اخذ مجوز نپذیرفته و زیر بار آن نرفته اند دوران سختی را در این چند ماه پشت سرگذاشته و از سکوت و بی تفاوتی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص ابراز نارضایتی می نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها