کد خبر: ۱۵۶۰۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
باشگاه البدر بندر کنگ که با هزينه شخصي اداره مي شود و انصافاً در يک منطقه محروم از خليج هميشه فارس با امکانات زيادي در ليگ دو خوش درخشيد اما به ليگ يک صعود نکرد تا اينکه ماجراي تباني 2تيم مس سونگون و استيل آذين پيش آمد و در نهايت با راي قطعي کميته استيناف اين تباني مسجل شد و تيم البدر بندر کنگ به ليگ يک آزادگان صعود کرد.
در همين رابطه به موسس و مالک اين تيم "بدر دريابان" صحبت کرديم.

آقاي دريابان در اين رابطه به سايت گل گفت: خوشبختانه کميته استيناف فدراسيون فوتبال پس از جلسات متعددي که برگزار کرد بالاخره اين کميته که متشکل از آقاي صالحي وموسوي و نور شرق و آقاي دادرس بود راي نهايي و قطعي خودشان را صادر کردند که مشخص شد تيم ما يعني البدر بندر کنگ به ليگ يک صعود کرده وتباني دو تيم مس سونگون و استيل آذين مشخص شده و از هر کدام 6امتياز کسر شده و با اين شرايط ما ليگ يکي شديم و از اين بابت خوشحالم وخدارا شکر مي کنم.

مالک تيم البدر بندر کنگ در ادامه گفت: من خواهشم از فدراسيون محترم فوتبال اين است که هرچه زودتر اين حکم را به باشگاه ما اعلام کنند تا ما بتوانيم تيم خود را با شرايطي ايده آل روانه مسابقات کنيم.

بدر دريابان در پايان گفت: اين تيم شخصي اداره مي‌شود و من انتظار دارم از مسئولين و کساني که خدمتگذار ورزش هستند از اين تيم حمايت کنند. اين تيم در يک منطقه محروم واقع شده در نقطه اي از خليج هميشه فارس و من مي خواهم با تمام وجودم خدمتگذار ورزش و اين منطقه محروم باشم تا بتوانم در اين شرايط براي اين نقطه محروم کاري کرده باشم. اميدوارم خدا در اين راه به من کمک کند و از اين تيم حمايت شود. هدف ما اين است که در نهايت به ليگ برتر صعود کنيم تا بتوانيم اين نقطه محروم خليج فارس را بيشتر به مردم نشان دهيم. فقط انتظار دارم زودتر حکم صعود ما را اعلام کنند تا بتوانيم تيم خود را آماده مسابقات کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها