کد خبر: ۱۵۵۸۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
هواداران پرسپولیس در نیمه اول دیدار با مس کرمان به شیوه جدیدی به عملکرد تیم داوری اعتراض کردند.

جام ورزشي؛ بخشي از حواشي مهم بازي ديشب پرسپوليس و مس كرمان كه با نتيجه 2 بر 1 به سود قرمزها تمام شد را در زير مي خوانيد:


* به محض شروع بازی دود غلیظی در ورزشگاه آزادی مشاهده شد که منبع آن مشخص نشد.


* قضاوت تیم داوری باعث شد تا هواداران پرسپولیس به نشانه اعتراض لحظاتی به صورت ایستاده سوت بزنند. پس از کسر امتیاز از 3 تیم لیگ برتری، سوت زدن شیوه جدید اعتراض هواداران به عملکرد داوری است.


* چند دقیقه پس از به صدا در آمدن سوت داور وسط براي آغاز نيمه دوم، سعید علی‌نژادیان، کمک داور بازی در یک صحنه دچار مصدومیت شد و پزشک مس به مداوای او پرداخت.


* از ورود علی ضیا مجری برنامه ویتامین سه به جایگاه VIP جلوگیری شد و او به جایگاه تماشاگران رفت.


* پرسپولیسی‌ها در دقیقه 65 گل برتری را وارد دروازه مس کردند. این در حالی بود که چند ثانیه قبل بازیکن مس در زمین پرسپولیس به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود. پس از این گل محمود یاوری که معتقد بود بازی جوانمردانه از سوی سرخپوشان رعایت نشده است به نشانه اعتراض برای بازیکنان پرسپولیس و همچنین به سمت نیمکت این تیم دست زد. با گذشت دو سال و نیم از بازی جنجالی پرسپولیس و استیل آذین که بازیکنان دو تیم به خاطر عدم بازی جوانمردانه پرسپولیسی ها قبل از زدن گل درگیری فیزیکی پیدا کردند، حالا در دیدار مس و پرسپولیس تاریخ تکرار شد اما این بار خبری از درگیری نبود.


* یاوری پس از گل دوم در حالی که کمک داور از کنار او رد می‌شد نکته‌ای را به شکل اعتراض آمیز به او گوشزد کرد.


* قاسم دهنوی بعد از زدن گل دوم لوگوی باشگاه پرسپولیس که روی پیراهنش حک شده بود را بوسید. اين حركت باعث شد هواداران پرسپوليس دقايقي ضمن تشويق او عليه سپاهان شعار دهند.


* محمد نوری پیش از خروج از زمین قصد داشت بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به سیدجلال حسینی بدهد اما این بازیکن از قبول بازوبند خودداری کرد و این مسئولیت را به حمید علی‌عسگر سپرد. در این لحظات تماشاگران پرسپولیس به شدت حسینی را تشویق کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها