کد خبر: ۱۵۵۸۵۱
زمان انتشار: ۰۵:۲۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
با حضور قطبی مدیر کل زندانهای استان وشریعت پناهی مدیر عامل انجمن حمایت اززندانیانُ ومحمدی رئیس ستادنماز جمعه وعضو معتمدستاد دیه استان وبرقعی جانشین انجمن حمایت از زندانیان از خدمات تفتی رئیس مجمع امور صنفی قم تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای قم ،مدیر کل زندانهای استان در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از خدمات ارائه شده مجمع امور صنفی توزیع خدماتی قم در راستای حمایت از زندانیان وخانوادهای آن ها گفت:توفیق خدمت به بندگان خداوند امری است که به لطف وعنایت حق بر شخصی وارد می شود که بایستی قدر دان این نعمت الهی باشیم .

قطبی افزود :به حمدالله با کمک خیرین ورشد این کمک ها در سالهای اخیر بسیاری از دغدغه های زندانیان وخانواده آنان مرتفع گردیده است.

رئیس مجمع امور صنفی توزیع خدماتی قم نیز با تقدیر وتشکر از اقدام صورت گرفته اظهار داشت اصناف متدین ومتعهد شهر مقدس قم در امر یاری رساندن به نیازمندان از پیش قراولان این عرصه هستند وحسن نیت خود را در طول سالهای گذشته ودر عرصه های مختلف اثبات نمودند .

تفتی بر ضرورت توجه به موضوع کمک به هم نوع در دین مبین اسلام تاکید نمود وافزود :اگر مسلمانان به امور اقتصادی یکدیگر توجه داشته باشند قطعاًمستمندی وجود نخواهد داشت که نمونه بارز آن خمس وزکات می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها