کد خبر: ۱۵۵۷۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است که تيمش در فينال مقابل چلسي به ميدان خواهد رفت نه سرمربي آنها
کارلو آنچلوتي پيش از آخرين جلسه تمريني قبل از ديدار مقابل چلسي در فينال جام قهرمانان در آمريکا که امشب برگزار مي‌شود، در نشست خبري حاضر شد. سرمربي رئال مادريد درباره بازيکنان حاضر در تمرين و بازي مقابل تيم انگليسي صحبت کرد و گفت: از بازيکنانم راضي هستم؛ تيم جوان، خوب و قدرتمندي داريم. همچنين راضي هستم چون عالي کار مي‌کنيم و بازيکنان آسيب ديده‌مان به خوبي بهبود يافته‌اند و در حال حاضر بازيکن مصدوم نداريم. به همين دليل است که من فکر مي‌کنم اين فصل عالي شروع خواهد شد. بازي مقابل چلسي يک مسابقه ويژه خواهد بود زيرا دو سال آنجا بودم و روابط خوبي با آنها دارم. مقابل تيم قدرتمندي بازي خواهيم کرد و اين محک خوبي براي اين است که شرايط بدني تيم را قبل از فصل بسنجيم.

سرمربي رئال مادريد درباره تمديد قرارداد رونالدو گفت: او با خونسردي با آن کنار مي‌آيد. رونالدو مي‌خواهد تمديد کند و باشگاه هم در نظر دارد اين کار را انجام بدهد. نمي‌دانم اين تمديد قرارداد چه زماني صورت خواهد گرفت زيرا اين به روابط ميان رونالدو و باشگاه بستگي دارد. فکر نمي‌کنم مشکلي براي تمديد قراردادش وجود داشته باشد و مطمئنا قرارداد وي تمديد مي‌شود.

آنچلوتي خاطرنشان کرد: با په‌په صحبت کرده‌ام و بسيار شفاف بودم. او بازيکن بسيار مهمي است نه به خاطر اينکه مدافع قدرتمندي است بلکه به اين دليل که شخصيت، تجربه و منش دارد. په‌په امسال با ما خواهد بود.

وي ادامه داد: کاکا عالي کار مي‌کند و شرايط خوبي دارد. ما براي اينکه او قدرت خود را به دست بياورد، به زمان نياز داريم؛ شايد هفته‌ها. کاکا از کاري که مي‌کند راضي است و من فکر مي‌کنم او مقابل اورتون بازي خوبي را به نمايش گذاشت. مطمئنا پيشرفت خواهد کرد.

سرمربي ايتاليايي تأکيد کرد: من درباره گرت بيل صحبت نمي‌کنم زيرا وياس‌بواس عصباني شده است و من دوست ندارم يک مربي از من ناراحت شود. من حرف خاصي نزدم و روابط خوبي با وياس بواس دارم. درباره بازيکناني که اينجا نيستند حرفي نمي‌زنم.

آنچلوتي درباره صحبت‌هاي اخير مورينيو درباره کريستيانو رونالدو افزود: مقابل يک تيم قدرتمند به ميدان مي‌رويم نه مورينيو. مهم است که عالي بازي کنيم و براي بهبود شرايط بدني تلاش کنيم زيرا فصل به زودي شروع مي‌شود.

وي تصريح کرد: مقايسه بين بازي رئال مادريد در فصل گذشته و فصل پيش رو سخت است زيرا تنها حدود 15 روز است که کار را شروع کرده‌ايم. در پايان فصل مي‌شود مقايسه را انجام داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها