کد خبر: ۱۵۵۷۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
اکبر ميثاقيان در حاشيه تمرينات تيم فوتبال پديده عنوان کرد: تيم در شرايط مطلوب و مناسبي به سر ميبرد و لازم مي دانيم از زحمات مسئولين باشگاه قدرداني نماييم زيرا تمامي امکاناتي که لازم داريم در اختيار تيم قرار مي دهند.

وي با اشاره به نوپا بودن تيم پديده و مديريت سنجيده مسئولان باشگاه تشکيل تيم در زمان 8 روز را بسيار خوب توصيف کرد و افزود: از شروع کار باشگاه تا تشکيل تيم فقط 8 روز طول کشيد و اين براي ما جاي خرسندي دارد که توانستيم در اين فاصله کم جذب بازيکن داشته باشيم و تمرينات مداوم خود را شروع کنيم.

ميثاقيان گفت: بازيکنان از روحيه و پتانسيل بسيار بالاي برخوردارند ، تمرينات را در دوشيفت صبح و بعداز ظهر به صورت متداوم انجام مي دهيم، اولين اردو تدارکاتي ما همزمان با اولين بازي دوستانه ما در تهران برگزار خواهد شد و تصميمات اتخاذ شده کادر مربيگري بر اين است که تمرينات در مشهد صورت گيرد.

وي در خصوص جذب بازيکنان به تيم پديده در مدت زمان بسيار کم را از کارهاي موفقيت آميز باشگاه بيان کرد و گفت: 90 درصد بدنه اصلي تيم تشکيل شده است و با جذب ديگر بازيکنان مطرح و به شکرانه برکت وجود ثامن الحجج(ع) و با توجه به مطالبات مردم استان از فوتبال منطقه با روحيه بسيار قوي وارد رقابتهاي دسته يک فوتبال کشور مي شويم.

ميثاقيان از جذب بازيکنان ليگ برتري خبر داد و تصريح کرد: باشگاه موفق به جذب بازيکنان ليگ برتري کشور شده است که قرارداد هادي شکوري امروز بسته شد و وي به جمع بازيکنان تيم پديده پيوست.

سرمربي تيم فوتبال پديده با اشاره به حضور 3 تيم استاني در ليگ دسته يک کشور اذعان کرد: به دليل مطالبات مردم از فوتبال استان امسال حضور 3 تيم از استان خراسان رضوي در مسابقات دسته يک باعث افتخار استان مي باشد و همشهريان عزيز بايد حمايت هاي معنوي خودشان را نسبت به اين ورزش نشان دهند تا بتوانيم يکي از سه تيم استان وارد ليگ برتر کشور شويم تا پتانسيل استان را در عرصه فوتبال نشان دهيم. زيرا هرکسي که در عرصه ورزش استان تلاش ميکند هدفش تقويت هر چه بيشتر ورزش استان در کشور است

وي يادآور شد: ما به دو تيم هم استاني خود به عنوان رقيب نگاه نمي کنيم بلکه تمامي ما دوستاني هستيم در کنار هم که تمامي تلاش خود را در جهت سربلندي فوتبال استان خراسان مي نماييم.

جذب بازيکن و انجام امور تست

خبر ديگر اينکه باشگاه فرهنگي ورزشي پديده زير نظر مربيان مجرب (AFC) جهت تکميل و شناسايي استعداد ها در تيم اميد و جوانان « زير 23 سال» بازيکن مي پذيرد.

از بازيکناني که در شرايط فني خوب به سر ميبرند يا سابقه ي حضور در تيم هاي باشگاهي يا مدارس فوتبال را دارند ، براي پذيرش در تيم هاي مذکور جهت انجام تست فني دعوت به عمل مي آيد.

علاقه مندان مي توانند جهت انجام امور تست، در روز پنج شنبه مورخ 17/5/92 راس ساعت 16 به آدرس: مشهد- انتهاي بولوار دانشجو- زمين چمن مرکز تربيت معلم ثامن الحجج(ع) حضور به هم رسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها