کد خبر: ۱۵۵۷۳۰
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مديرفني استقلال مي‌گويد چطور براي بازي اول استقلال که تماشاگران تبريزي به آقاي قلعه‌نويي بي‌احترامي کردند، کميته انضباطي برخوردي نکرده است.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، منصور پورحيدري عضو هيات مديره باشگاه استقلال، ضمن اعتراض به کسر يک امتياز از تيم استقلال اظهار داشت: به هرحال من و مسئولان استقلال به دنبال اين نيستيم که جو ورزشگاه‌ها خراب باشد و تلاشمان هم براي خوب بودن اين محيط ورزشي است. با اينحال فدراسيون فوتبال ما شب مي‌خوابد و صبح که بيدار شد تصميم به کسر امتياز از استقلال مي‌گيرد و بعد دوباره مي‌خوابد و بيدار مي‌شود و اين بار تصميم به جريمه مي‌گيرد!

او افزود: بايد همه چيز قانوني باشد، چطور براي بازي اول استقلال که تماشاگران تبريزي به آقاي قلعه‌نويي بي‌احترامي کردند، کميته انضباطي برخوردي نکرد؟ اگر قرار به اعمال چنين قانوني بود بايد از هفته اول آن را به تمام باشگاه‌ها اعلام مي‌کردند نه اينکه با تيم استقلال اين قانون را رواج دهند! امسال صحبت‌هايي را مي‌شنيديم مبني بر اينکه هجمه‌اي عليه استقلال است که با اين تصميمات گرفته شده، آدم فکر مي‌کند که اين موضوع واقعيت دارد. ما نسبت به اين حکم اعتراض مي‌کنيم اگرچه که رفتار هوادارانمان را تاييد نمي‌کنيم ولي بايد از کميته انضباطي پرسيد که جايگاه اشتباهات آقاي فغاني کجا قرار دارد؟ چه زماني فدراسيون مي‌خواهد با ايشان برخورد جدي کند که با لجبازي‌هايش در زمين و اتخاذ تصميمات غلط، اعصاب بازيکنان و هواداران ما را به هم ريخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها