کد خبر: ۱۵۵۷۲۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال با تمجيد از تيمش مي‌گويد به هاشمي رفسنجاني نکات مهمي را درباره‌ي ورزش گفته است.
امير قلعه‌نويي پس از پيروزي چهار بر دوي تيمش برابر فجرسپاسي شيراز درباره‌ي اين ديدار گفت:هرکسي که بازي را ديد از يک فوتبال زيبا لذت برد. من به فوتبال ايران و ليگ برتر تبريک مي‌گويم. نظم فوتبال در شيراز هميشه زبانزد بوده و هميشه خوب بوده است. امروز هم خوب بوديم و از همه کساني که براي اين ديدار زحمت کشيدند، متشکرم. بعد از بازي با سپاهان تنها روي وضعيت رواني خودمان کار کرديم و خدارا شکر که نتيجه گرفتيم. اگرچه کم شانس بوديم و از همه موقعيت‌هايمان را خوب استفاده نکرديم. شيراز همواره از لحاظ وضعيت ميزباني، شرايطي بهتري داشته و در ورزش هم پايتخت است، مانند فرهنگ و تمدن. گل‌ اولي که خورديم استثنا بود اما گل دوم دفاعمان باهوش نبود. پنالتي را هم بچگانه داديم.

او درباره وضعيت کرار هم صحبت کرد و افزود: هيچوقت روي کرار حساب صد در صد نگذاشته‌ايم.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره وزير ورزش، بيان کرد: نگاه ما به ورزش بايد از همه بالاتر باشد. متاسفانه در دولت‌هاي گذشته هرکس جايي نداشت به ورزش مي‌آمد و معمولا هم هيچ سر رشته‌اي از ورزش نداشتند. با آقاي هاشمي هم صحبت کردم و به او گفتم که مردم گرسنه هستند و در ورزش هم نکاتي را به ايشان گفتم. از جمله لزوم آرامش و استفاده‌ از نيروهاي توانمند. آقاي سلطاني‌فر نيروي خوبي هستند اما متاسفانه در ايران هرکس که مسئوليت پيدا مي‌کند، يکي ضعيفتر از خودش را مي‌آورد. اين درحاليست که بايد قوي‌تر از خودش را کنارش بگذارد. کابينه معرفي شده قوي است و ما به آن اميدواريم. ما قانون منديم و بايد تمکين کنيم.

قلعه‌نويي درباره‌ي کسر يک امتياز از تيمش، اظها کرد: من کار تماشاگرانمان را محکوم مي‌کنم. ما چند کاندايداي داوري در جام جهاني مثل آقاي مظفري‌زاده و فغاني داريم. آن روز، روز خوب فغاني نبود و من بابت رفتار عده اي از تماشاگرانمان از او عذر خواهي مي‌کنم. با اين حال نظر ما مثل آقاي نصيرزاده است که گفته با اين قانون نمي‌توان يک امتياز را کم کرد. جالب اينجاست که همواره اولين ها مال ماست و از اين جهت استقلال جايگاه خوبي دارد. به هرحال هرچه که قانون است بايد انجام شود. من در گذشته به داوري اعتراض مي کردم اما الان متوجه شدم اشتباه مي‌کردم. به هرحال در بازي‌ها، 20 جا از ما توقع دارند. تحت فشار تماشاگريم و اميدوارم جو استاديوم ما هم مثل حافظيه باشد. بايد فضاها به سمت و سوي بهتري برود و به هرحال داور هم انسان است و اشتباه مي‌کند.

او درپاسخ به سوالي که از پيرواني بابت بازي دادن به معدنچي بخاطر بالا بودن سنش، انتقاد مي‌کرد، افزود: هميشه پيرواني عده اي جوان را دارد. معدنچي و کوهنورد هم از جوانان فجر بودند. ما خودمان هم برخلاف سال‌هاي گذشته با تجربه تر تيم را بسته‌ايم و از لحاظ شرايط سني ما هم وضعيتمان کمي بالاست.

سرمربي استقلال در پايان با قبول ضعيف بودن تيمش در دقايق نخست بازي، گفت: در ده دقيقه نخست خيلي بد بوديم اما حاکم بر بازي شديم. در سال‌هاي گذشته نظم دفاعي موجب قهرماني ما مي‌شد و بايد اين مشکل را حل کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها