کد خبر: ۱۵۵۵۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
رئیس سازمان لیگ گفت: وزیر پیشنهادی روحانی از ما خواست که به مجلس برویم تا در صورت لزوم اطلاعات را ارائه کنیم.

به گزارش 598، مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص موارد مختلفی از جمله حضور روز گذشته‌اش در مجلس و همچنین برگزاری لیگ برتر و مسابقات جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

فارس: از صبح روز گذشته تا افطار در مجلس حضور داشتید و رایزنی‌هایی را برای مسعود سلطانی‌فر گزینه پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم با نمایندگان انجام دادید. در مورد جلساتی که با فراکسیون‌های مختلف مجلس برگزار کردید، صحبت می‌کنید؟

به هر جهت من به همراه داورزنی، پولادگر، امیررضا خادم، درخشان و ... به مجلس رفتیم، آقای سلطانی‌فرد نظرش بر این بود که در جلسات فراکسیون‌های مختلف شرکت کنیم تا اگر اطلاعاتی لازم باشد که ارائه کنیم، این امر را انجام دهیم.

فارس: جلسات نتیجه ای در پی داشت؟

بله، جلسات خوب بود. با فراکسیون ورزش، کمیسیون بودجه، کمیسیون علوم اجتماعی و کمیسیون رهروان ولایت جلسات خوبی داشتیم.

فارس: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای با فارس اعلام کرد که تاج کارش را بلد است با تیم ملی وکی‌روش کنار می‌آید.

اول اینکه کفاشیان به بنده لطف دارد، بعد هم او درست می‌گوید ما در خصوص برنامه لیگ و تیم ملی با کی‌روش صحبت می‌کنیم و این موضوع را حل خواهیم کرد.

فارس: جام حذفی برگزار خواهد شد؟

حتما این مسابقات برگزار می‌شود.

فارس: آیا جام حذفی پس از پایان لیگ برگزار می‌شود؟

خیر، این مسابقات را در داخل لیگ برگزار می‌کنیم.

فارس: پیش از این اعلام کرده بودید که برنامه رقابت‌های لیگ برتر را تا پایان فصل اعلام می‌کنیم اما این امر صورت نگرفت، علتش چیست؟

ما این برنامه‌ها را می‌خواستیم اعلام کنیم، حتی برنامه آن را نوشته‌ایم این را نباید جزو زحمات ما تلقی کنند، اما هنوز با کی‌روش توافق نکرده‌ایم. آنچه که مسلم است این است که جام حذفی و لیگ برتر همزمان برگزار خواهد شد.

فارس: برای برگزاری همزمان لیگ برتر و جام حذفی چه راهکاری دارید؟

ما برنامه لیگ برتر و جام حذفی را اعلام می‌کنیم تا هم‌اکنون هم که اعلام نکردیم منتظر نظر کی‌روش هستیم تا نظر او را جویا شویم.

فارس: علی دایی روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی به توپ‌های آل‌اشپورت معترض بود. آیا واقعا این توپ‌ها کیفیت لازم را دارد؟

به هر حال خود من هم این موضوع را به آل‌اشپورت گفته‌ام. اگر به این نتیجه برسیم که توپ‌ها واقعا کیفیت لازم را ندارند آن را حذف می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها