کد خبر: ۱۵۵۴۵۶
زمان انتشار: ۰۱:۱۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم استقلال گفت: «من به فوتبال ایران و لیگ برتر بابت جو سالم و پاکی که در ورزشگاه حافظیه وجود داشت تبریک می گویم.»
امیر قلعه نويی پس از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی در نشست خبری درباره این بازی عنوان کرد: «به هر حال همیشه پیروانی یک سری بازیکن جوان دارد که به مسابقات می آورد. امسال هم بازیکنانش یک مقدار باتجربه تر هم بودند. همانطور که ما هم بازیکنان با تجربه ای داریم. ما در 10 دقیقه اول خیلی بد بودیم اما بقیه اوقات بازی حاکم بر میدان بودیم.»


وی درباره خط دفاعی استقلال گفت: «در سال گذشته نظم دفاعی مان باعث قهرمانی شد اما امسال مشکلاتی داریم که باید حل کنیم.»


سرمربی استقلال درباره جو ورزشگاه حافظیه گفت: «من به فوتبال ایران و لیگ برتر بابت جو سالم و پاکی که در ورزشگاه حافظیه وجود داشت تبریک می گویم. امیدوارم این جو در سایر استادیوم ها هم وجود داشته باشد. چمن  و امکانات ورزشگاه هم از وضعیت خوبی برخوردار بود.»


وی درباره کسر امتیاز از استقلال توسط کمیته انضباطی اظهار داشت: «من کار تماشاگرانمان را محکوم می کنم. آن روز، روز خوب فعانی نبود. تماشاگران ما هم کار خوبی نکردند. من از فغانی عذر خواهی می کنم. البته کم کردن امتیاز کار درستی نبود و هوشنگ نصیرزاده هم  مساله را بیان کرد. ما باید به داوران خود احترام بگذاریم و بی جهت اعتراض نکنیم. من خودم در گذشته اعتراض می کردم اما الان دیگر این کار را نمی کنم. امیدوارم جو استادیوم ها مثل حافظیه باشد که تیمشان باخت اما فقط تیم خودشان را تشویق کردند.»


سرمربی استقلال درباره بحث وزارت ورزش و وزیر پیشنهادی به مجلس گفت: «در بحث ورزش، قبل از اینکه سازمان به وزارت ورزش تبدیل شود، 7 وزیر در شورای عالی اش حضور داشتند. بنابراین باید کسی انتخاب شود که توانایی 7 وزیر را داشته باشد. من در جلسه با آیت الله هاشمی هم عرض کردم ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و بنابراین کسی که در وزارت ورزش حضور پیدا می کند باید مدیر و توانند باشد. متاسفانه در دولت های گذشته هر کسی جایی نداشت او را به وزارت ورزش معرفی می کردند. آقای سلطانی فر مدیر اجرایی بسیار قوی است و باید افرادی را که می آورد در حد خود و یا حتی بالاتر هم باشد.»


قلعه نويی درباره وضعیت کرار جاسم گفت: «کرار با توجه به آنچه وکیلش گفته می توانست قرارداد ببندد اما نمی دانم چرا در نجف بازی کرد.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها