کد خبر: ۱۵۵۳۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با پیروزی در بازی های آینده به صدر جدول می رسیم.»

598؛ پیام صادقیان در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم. در بازی با ذوب آهن هم مثل دیدار با تراکتورسازی مستحق برد بودیم اما بدشانسی آوردیم و توپ هایمان تبدیل به گل نشد. امیدوارم از این بازی بدشانسی های ما تمام شود.»

 

وی ادامه داد: «اصلا نگران نیستیم که الان در صدر جدول نیستیم. صدرنشینی در هفته های ابتدایی که اهمیتی ندارد. ما تلاش می کنیم بازی های آینده را ببریم و به صدر برسیم و سپس روند خوبمان را تداوم ببخشیم.»

 

صادقیان افزود: «با شراطی که در تیممان می بینم امسال بهترین بازی ها را ارایه خواهیم داد. پرسپولیس هم مثل بقیه تیم ها به زمان نیاز دارد چون بدن بازیکنان هنوز سنگین است و چند هفته ای طول می کشد در شرایط مسابقه قرار بگیریم.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره وضعیت خود گفت: «برای همه بازی های پرسپولیس انگیزه دارم. دوست دارم گل های زیادی برای پرسپولیس بزنم و دیگر نمی خواهم موقعیت از دست بدهم. من با انگیزه زیاد به پرسپولیس آمده ام و می خواهم بهترین روزهای فوتبالی ام را در این تیم داشته باشم.»

 

وی درباره اینکه چه زمانی به ترکیب اصلی پرسپولیس می رسد؟ خاطرنشان کرد: «درباره این موضوع باید دایی تصمیم بگیرد. من به عقیده دایی احترام می گذارم و می دانم که او بهترین ها را به زمین می فرستد. این موضوع را درک می کنم و هر وقت دایی صلاح بداند برای پرسپولیس فیکس بازی می کنم.»

 

صادقیان درخصوص رویارویی با تیم مس گفت: «برای مس و محمود یاوری احترام زیادی قایلم. نمی خواهم درباره گذشته حرف بزنم و همه تمرکز من روی همین بازی است. با حمایت هواداران 3 امتیاز بازی فردا مال پرسپولیس است.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها