کد خبر: ۱۵۵۳۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
رئيس کميته انضباطي گفت: از بعد از هفته اول اطلاعيه خود در مورد فحاشي به داوران را ابلاغ کرده بوديم.
اسماعيل حسن‌زاده در مورد اعتراضات باشگاه‌ها به راي اعلام شده مبني بر کسر يک امتياز گفت: انتظار داشتيم حمله کنند، تهمت بزنند و اعتراض کنند اکنون کمتر از انتظار ما حمله کردند اما ما وظيفه‌مان را انجام داديم.اميدوارم با قضاوتي که انجام مي‌دهيم تنش‌ها در هفته آينده کمتر شود.

به گزارش فارس ، وي در پاسخ به اين سوال که چرا تماشاگران تراکتورسازي و پرسپوليس رادر هفته اول که اعتراض داشتند اين دو باشگاه را جريمه کرديد اما ساير باشگاه‌ها کسر امتياز شدند، اظهار داشت: بعد از هفته اول براي بازي‌هاي هفته دوم ابلاغيه منتشر کرديم که فحاشي تماشاگران به داوران باعث کسر امتياز و جريمه باشگاه‌ها خواهد شد. هفته اول چون شروع مسابقه بود سخت نگرفتيم اما بعد از هفته اول اطلاعيه اعتراض هواداران به داوري را ابلاغ کرديم.

رئيس کميته انضباطي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه باشگاه‌ استقلال اعلام کرده امنيت ورزشگاه در اختيار ما نيست، تصريح کرد: درست است اما آنها مي‌توانستند کنترل کنند. همانطور که فتح‌الله‌زاده ليدرها را جمع مي‌کند تا به جباري فحاشي نکنند مي‌توانست اين کار را هم انجام دهد.

حسن‌زاده در پايان درباره اعتراض استقلالي‌ها در مورد راي کميته انضباطي به خطيبي عنوان کرد: باز هم مثل هميشه آنها زود اظهار نظر کردند. راي خطيبي در باره موضوع ديگري بود اما پرونده مشاجره او با ماجدي در حال بررسي است که تا پايان هفته يا هفته آينده راي را اعلام مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها