کد خبر: ۱۵۵۳۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در مورد کسر يک امتياز از اين تيم گفت: اين قوانين من در آوردي است.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، شاهرخ بياني پيشکسوت تيم استقلال در خصوص کسر يک امتياز از اين تيم طبق اعلام حکم کميته انضباطي، اظهار داشت: مگر مي‌شود چنين قانوني ناگهان اعمال شود؟! اگر قرار است کار اينطوري جلو برود، از اين هفته به بعد، تيم‌ها 50 تماشاگر را به ورزشگاه مي‌فرستند تا به حريف فحش دهند و بعد امتياز بگيرند!

وي ادامه داد: اگر قرار است کار قانونمند انجام دهيم، اول فصل اينکار را مي‌کرديد و آن را به مديران عامل باشگاه‌ها ابلاغ مي‌کرديد. هيچ کجاي دنيا اين کار را انجام نمي‌دهند اما ما برعکس کار مي‌کنيم. به خاطر تماشاگر مي‌توان تيم را محروم کرد يا جريمه نقدي ولي اين چه قانوني است که از تيم امتياز کسر شود؟

بياني تاکيد کرد: مجتبي جباري با آن شرايط از استقلال رفت ولي در همين بازي با سپاهان از سوي تماشاگر استقلال تشويق شد. تماشاگر استقلال فهيم است ولي وقتي اشتباهات مکرر داور را مي‌بيند که خطايي که پنالتي نيست را مي‌گيرد و بعد خطايي که پنالتي هست را ناديده مي‌گيرد، عصبي مي‌شود. او آمده از فوتبال لذت ببرد اما با قضاوت نادرست مواجه مي‌شود. ضمن اينکه اگر قرار به اين قوانين جديد و من درآوردي بود، پس چرا از هفته اول اين کار را نکردند؟ چطور وقتي در بازي اول با گسترش فولاد، به تيم، بازيکن و سرمربي ما توهين مي‌شود چيزي نمي‌گويند؟ يا مگر به مهدي رحمتي در همين بازي با سپاهان، هواداران سپاهان کم فحاشي کردند؟ چرا اينها را نديدند؟

پيشکسوت استقلال با بيان اينکه اين قوانين «من درآوردي» هستند، ادامه داد: اگر همه کارهاي ما سازماندهي شده باشد، مي‌توان چنين چيزي را تازه در اول فصل برنامه‌ريزي کرد ولي وقتي هوادار نه کارت دارد، نه بليت که تعيين‌کننده اين باشد که طرفدار چه تيمي است، نمي‌توان چنين کاري را کرد. من معتقدم مسئولان نبايد اول فصل، که با اين حکم‌شان آخر فصل را ببينندکه تيم‌ها با يک امتياز در ليگ مي‌مانند يا سقوط مي‌کنند. مگر اختلاف امتيازي تيم قهرمان و نايب قهرمان در پايان فصل ما چقدر است که اينقدر راحت امتياز کم مي‌کنند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها