کد خبر: ۱۵۵۳۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال مس گفت: از نيمکت‌نشيني در دو بازي گذشته ناراحت نيستم و خودم هم مي‌دانستم که شرايط خوبي ندارم.
حسن رودباريان در خصوص ديدار مس مقابل پرسپوليس عنوان کرد: پرسپوليس همواره بزرگ بوده و خواهد بود.امسال هم تيم خوبي دارد و ما فردا بازي سختي خواهيم داشت. بايد در ورزشگاه آزادي به مصاف پرسپوليس برويم و اين کار را براي ما سخت‌تر خواهد کرد.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: فصل را خوب شروع نکرديم. البته با توجه به اينکه تيم ما تلفيقي از بازيکنان با تجربه و جوان است مي‌توانيم به آينده اميدوار باشيم و حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم. مطمئنا با توجه به انگيزه‌اي که بازيکنان مس دارند بازي فردا مي‌تواند شخصيت واقعي تيم را نشان بدهد.

دروازه‌بان مس در مورد اينکه در دو ديدار 2 امتياز کسب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما در بازي مقابل راه‌آهن 10 نفره شديم اما متاسفانه در کرمان موقعيت خوبي داشتيم که 3 امتياز را بگيريم، اما چنين اتفاقي رخ داد. به هر حال به بازي‌هاي آينده اميدوار هستيم.

رودباريان در خصوص نيمکت‌نشيني‌اش در دو بازي اخير، گفت: من دير به تيم ملحق شدم و زمان مي‌خواهد تا با بازيکنان هماهنگ شوم. از اين موضوع ناراحت نيستم فوتبال يک بازي گروهي است و مربي‌ هم مطمئنا از آماده‌ترين بازيکنان خود استفاده مي‌کند. خودم مي‌دانستم که در دو سه هفته ابتدايي شرايط خوبي ندارم اما هم‌اکنون به آمادگي صددرصد رسيده‌ام اما حضورم بستگي به نظر سرمربي دارد.

وي در مورد اتفاقاتي که پيش از فصل براي مس در کرمان به وجود آمد و باعث تغيير سرمربي اين تيم شد، عنوان کرد: ‌متاسفانه اين موضوع صورت خوشي نداشت و زمان بدي رخ داد. چند روز به شروع ليگ مانده بود و اين اتفاق صورت خوبي نداشت. شايد دو سه نفر اين اتفاقات را رقم زدند. ساير هواداران به فکر مس هستند و براي موفقيت آن تلاش مي‌کنند. به هر حال هواداران دوست داشتند اسکلت تيم حفظ شود و پس از جدايي هفت هشت بازيکن دل‌نگران شدند و باعث شد چنين اتفاقاتي رقم بخورد که در نهايت باعث رفتن تقوي شد.

رودباريان افزود: تقوي زحمت زيادي در دوران بدنسازي و بازي‌هاي دوستانه براي مس کشيد. به هر حال با آمدن ياوري که مربي باتجربه و دانايي است، اميدوارم شرايط مس در ادامه بهتر شود.

دروازه‌بان سابق تيم‌ملي در خصوص بازگشتش به تيم ملي گفت: به هر حال در سال جام جهاني قرار داريم و همه تلاش مي‌کنند که به تيم ملي راه يابند و اين موضوع بازي‌ها را سخت‌تر هم خواهد کرد. اما من هم تمام تلاش خود را مي‌کنم که به تيم ملي راه يابم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها