کد خبر: ۱۵۵۲۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۲۱     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «بحث قهر ساموئل صحت ندارد و در حال حاضر این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در تمرینات استقلال شرکت کند.»

گزارش 598؛ میرشاد ماجدی درباره دیدار فردا شب (سه‌شنبه) استقلال مقابل فجر سپاسی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: «نباید توجه کنیم تیم فجر در کجای جدول قرار گرفته است. به هر تیمی به عنوان رقیب سرسخت نگاه می‌کنیم و برای آن احترام قائلیم.»

 

وی افزود: «فجرسپاسی تیمی دونده و باانگیزه است و فکر نمی‌کنم بازی راحتی مقابل این تیم داشته باشیم. امیدوارم با استفاده از ملی‌پوشان خود بتوانیم دست پر از شیراز بازگردیم.»

 

روز گذشته امیر قلعه‌نویی اعلام کرد آبی‌پوشان آخرین تمرین خود برای بازی با فجر را در شیراز انجام می‌دهند. سرمربی استقلال ضمن اعلام این خبر با حالتی کنایه‌آمیز اظهار داشت: "یکی از دوستان با آقای جعفری مدیرعامل فجر هماهنگ کرده که البته اگر فردا نگویند با آقای جعفری لابی کرده‌ایم، قرار است زمینی در شیراز به ما بدهند!" ماجدی در این خصوص گفت: «متاسفانه این مسئله باب شده و در هر بازی باید پرچم خود را بالا ببریم و تلفن همراه‌مان را تحویل بدهیم تا نگویند با تیم حریف تماس گرفته‌ایم.»

 

سرپرست استقلال اضافه کرد: «متاسفانه برخی مدام به مسائل حاشیه‌ای و نکات منفی توجه می‌کنند و کاری به فوتبال ندارند.»

 

ماجدی در خصوص شایعه قهر جی لوید ساموئل به دلیل عدم دریافت مطالباتش عنوان کرد: «ساموئل مصدوم بوده و شایعه قهر او از اساس غلط است. اینها مسائلی است که برخی عنوان می‌کنند تا ما به دنبال پاسخ دادن به آنها باشیم.»

 

وی درباره حضور ساموئل در تمرینات با لباس شخصی و صحبت‌هایی که با امیر قلعه‌نویی انجام داده بود، اظهار داشت: «برگه‌های پاسپورت این بازیکن تمام شده بود. به همین خاطر در محل تمرین تیم حاضر شد تا در این خصوص پیگیری لازم را به عمل آورد. اصلا بحث قهر این بازیکن صحبت ندارد و در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی‌تواند با تیم استقلال تمرین کند.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها