کد خبر: ۱۵۵۲۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مجری و گزارشگر سابق تلویزیون از عادل فردوسی پور دفاع کرد.

به گزارش 598؛ اسکندر کوتی – که اولین تصویر پخش شده عادل از تلویزیون در کنار او بوده – درباره انتقاداتی که از مجری و تهیه کننده برنامه 90 مطرح می شود گفت: «عادل آدمی است که همیشه عاشق فوتبال بوده و با روحیه ای که از او سراغ دارم، می دانم که این عشق هیچ وقت از بین نخواهند رفت.»

 

کوتی ادامه داد: «نقدهایی که درباره او منتشر می شود، به خاطر سلیقه متفاوت افراد است. قبول دارم که برنامه 90 می تواند بهتر از این هم باشد اما هیچ کس در جریان محدودیت های فردوسی پور نیست. او باید مطابق سیاست های سازمان صدا و سیما حرکت کند و نمی تواند از خط قرمزها رد شود.»

 

کوتی درباره اینکه طرفداران استقلال و پرسپولیس، فردوسی پور را به ضدیت با تیمشان و طرفداری از تیم مقابل متهم می کنند، اعلام کرد: «چون عادل طرفدار هیچ کدام از این دو تیم نیست، این حرف ها درباره اش مطرح می شود. آنقدر توقع از فردوسی پور زیاد است که کوچکترین حرکات او هم زیر ذره بین قرار می گیرد و اگر هم ایرادی داشته باشد، آن را حسابی بزرگ می کنند.»

 

گزارشگر سابق مسابقات فوتبال درباره لحن طنز فردوسی پور که باب میل عده ای نیست، تصریح کرد: «عادل برای جذاب تر شدن برنامه اش دست به شوخی می زند و او هیچ وقت نمی خواهد کسی را مسخره یا به او توهین کند.»

 

کوتی در پایان با اشاره به ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر درآمد سالانه 50 میلیارد تومانی برنامه 90 گفت: «اگر فرض بگیریم ادعای رویانیان درست باشد این پول به جیب عادل نمی رود و متعلق به سازمان است. فردوسی پور طبق قراردادی که به عنوان تهیه کننده برنامه 90 با سازمان دارد، از این مجموعه پول می گیرد.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها