کد خبر: ۱۵۵۰۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
هافبک بازیساز سپاهان بعد از بازي با استقلال برای بازگشت به تیم فصل پیش خود چراغ سبز نشان داد.
بازگشت مجتبي جباري به استقلال را در نيم‌فصل هرگز خبر دور از ذهني تلقي نكنيد. اگر چه مجتبي با سپاهان قرارداد يكساله بسته اما شايد شرايط فيمابين او و باشگاه استقلال طوري جلو برود كه در نيم‌فصل دوباره جباري را در استقلال ببينيم.

 

مروري بر مصاحبه‌اي كه اين بازيكن پس از بازي با استقلال انجام داد نشان مي‌دهد كه وي به شدت از جدايي پشيمان است و با وجود مصاحبه‌هايي كه به تناوب عليه مسئولان باشگاه استقلال انجام داد اما هرگز در دل راضي به اين جدايي نيست.

 

جباري پس از بازي با استقلال با حالتي با خبرنگاران حرف مي‌زد كه انگار هنوز هم باور ندارد بازيكن سپاهان شده است. شايد اگر امروز مسئولان باشگاه سپاهان مصاحبه جباري را نگاه كنند به يك نتيجه متفاوت نسبت به روزهاي گذشته برسند، واقعيت اين است: «دل جباري با تيم شان نيست!»

 

در اين شرايط اجبار به نگه داشتن مجتبي در اصفهان براي سپاهان صورت خوشي را به همراه ندارد. هرچند كه در بازي نخست اين تيم مقابل فولاد ديديم كه جباري يكي از بهترين‌هاي ميدان بود اما در بازي با استقلال چه؟! آيا مسئولان باشگاه سپاهان، آيا كرانچار مي‌توانند امتناع جباري از اجراي نمايش هميشگي را ناديده بگيرند؟! جباري بازيكن بي‌وجداني نيست اما اين هم يك واقعيت ملموس بود كه او مقابل استقلال آن بازيكن هميشگي نبود و به سبب تشويق‌هاي تماشاگران نتوانست با خود كنار بيايد كه با تيم سابقش كاري كند كه خيلي از بازيكنان بعد از جدايي مي‌كنند.

 

يكي از مربيان استقلال نيز كه نمي‌خواهد نامي از او در رسانه‌ها برده شود در اين باره مي‌گويد: «بازي با سپاهان را چند بار نگاه كرديم. مجتبي اصلا بازي نمي‌كرد. يعني سعي مي‌كرد بيشتر عقب باشد. مشخص بود از اينكه مقابل استقلال قرارگرفته ناراضي است.»

 

همين مربي مدعي شده است كه احتمال دارد جباري در نيم‌فصل به استقلال برگردد اما با توجه به مصاحبه‌هاي تندي كه جباري و فتح الله زاده عليه هم داشته‌اند و آن بيانيه‌اي كه باشگاه استقلال روي سايت خود قرار داد بازگشت قدري سخت مي‌شود مگر آنكه اين بار نيز امير قلعه‌نويي آستين بالا بزند و مردي كه همواره خودش كناري مي‌نشيند تا ديگران برايش جلسه آشتي‌كنان با فوتبالي‌ها را برگزار كنند حالا خود در متن برگزاري يك جلسه آشتي‌كنان قرار بگيرد و مقدمات بازگرداندن شماره هشت به استقلال را فراهم كند.

 

پروژه بسيار دشواري است اما حقيقتا امير قلعه‌نويي به اين پروژه فكر مي‌كند و هرچه به نيم‌فصل نزديك‌تر مي‌شود بيشتر دوست دارد كه ماجراي جباري را حل كند و اين بازيكن را دوباره به استقلال برگرداند.

 

البته طرف ديگر باشگاهي است كه همواره رقيب استقلال به شمار مي‌رود. اساسا سپاهان جباري را از استقلال گرفته كه جدي‌ترين رقيبش را تضعيف كند اما ممكن است در نهايت به واسطه روابط خوبي كه ميان امير و مسئولان باشگاه سپاهان وجود دارد اين پروژه به سرانجام برسد.

 

در همين راستا شايعات گوناگوني به گوش مي‌رسد. برخي معتقدند كه استقلال و سپاهان در نيم‌فصل بر سر جا به جايي جمشيديان و جباري با هم به توافق مي‌رسند. اين نظريه را هم نبايد چندان دور از ذهن دانست.

 

شايد اتفاقاتي در نيم‌فصل رخ دهد كه هيچ‌كس انتظارش را ندارد. اينكه جباري در حضور علي فتح الله زاده به استقلال برگردد! خبري كه مي‌تواند مثل بازگشت فرهاد مجيدي در دوران مربيگري امير قلعه‌نويي به استقلال بسيار تعجب برانگير هم باشد. روشن نيست شايد در نهايت جباري هم درحالي كه فتح الله زاده همچنان مديرعامل استقلال است به اين تيم برگردد، كسي چه مي‌داند؟! دراين فوتبال هر اتفاقي ممكن است. كسي فكر مي‌كرد روزي فرهاد با قلعه‌نويي آشتي كند؟!

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها