کد خبر: ۱۵۵۰۵۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «از هفته پنجم به بعد کسی نمی تواند به دروازه ما نگاه کند، چه برسد به اینکه بخواهد امتیاز هم از ما بگیرد.»
امیرحسین صادقی درباره مصدومیتش در تمرین روز گذشته استقلال اظهار داشت: «مصدومیت خاصی نبود. مچ پایم پیچ خورد و دردی کوچک به سراغم آمد که ترجیح دادم تمرین نکنم. مشکل زیادی نیست و حتما به بازی با فجرسپاسی می رسم.»

 

مدافع استقلال ادامه داد: «دیروز دیدم یکی از رسانه ها مطلبی را منتشر کرده که گفته ام با مصدومیت من سوژه تان جور شد، در حالی که اینطور نبود و بحث چیز دیگری بود. اتفاقا من به یکی از عکاسان گفتم از پایم عکس نگیر، مساله خاصی نیست. به هر حال برای دوستان زحمتکش رسانه ای احترام زیادی قائل هستم.»

 

وی درباره شرایط تیمش عنوان کرد: «شرایط خوبی داریم. تیم ما مقابل سپاهان نصفه بود چراکه چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و جواد نکونام و آندو نیز تمرینات زیادی با تیم نداشتند. اگر تیم ما کامل بود حتما 3، 4 گل به سپاهان می زدیم. تیم ما سرحال باشد به هیچ تیمی باج نمی دهیم. فعلا هم هفته های اول است. از هفته پنجم به بعد کسی نمی تواند به دروازه ما نگاه کند، چه برسد به اینکه بخواهد امتیاز هم از ما بگیرد.»

 

مدافع استقلال درباره اتفاقات داوری دیدار استقلال و سپاهان عنوان کرد: «من بحثم شخصی نیست. با اینکه پنالتی را داور به هدف برخورد توپ با دست من گرفت اما بحثم فوتبال ایران است. فغانی داور بسیار خوب و بزرگی است و به همین خاطر از او توقع داریم در صحنه های حساس درست تصمیم بگیرد. اگر داور جوان باشد، آدم می گوید تجربه ندارد و مشکلی نیست اما اینکه فغانی اشتباه کند، آدم ناراحت می شود. من شخصا فغانی را دوست دارم و آرزویم این است که در زمان های حساس تصمیماتی بگیرد که درست باشد. من دوست دارم داوری این پیشرفت کند و ترکی، مطفری زاده، قهرمانی و فغانی را در جام جهانی 2014 برزیل ببینم.»

 

صادقی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: «واقعا نگاه و لطف خدا به من بود. بعد از آن پنالتی خدا کمکم کرد و روحیه ام با آن گل بالا رفت.»

 

وی درباره دیدار با فجرسپاسی تاکید کرد: «فجر تیم بسیار خوبی است. تیم های شاغلام همیشه خوب هستند. او استاد کار کردن با جوان ها است. شاغلام ببشترین بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کرده است و دوست دارم برای تیم او بازی کنم. انشاءالله فجرسپاسی در آینده نتایج بهتری می گیرد. ما نیز به برتری احتیاج داریم.»

 

صادقی در پایان درباره مهدی کریمیان افزود: «من با پدرخانم او در تماس هستم. مهدی بچه خیلی خوبی است و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را بدست آورد. من بی صبرانه منتظر دیدن او در زمین فوتبال هستم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها