کد خبر: ۱۵۵۰۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مهدي نوري هافبک با تجربه فولاد و پنالتي زن اول اين تيم مدتي است که در زدن ضربات پنالتي ناکام است و با بدشانسي مواجه شده است.
تا جايي که اين ناکامي در گل نکردن پنالتي ها يک جورهايي باعث نيمکت نشيني اش در بازي اخير شده است.

در همين رابطه با مهدي نوري هافبک با تجربه فولادي ها تماس گرفتيم تا در اين مورد با او صحبت کنيم.

مصاحبه سايت گل را با مهدي نوري بخوانيد.

اوضاع فولاد را در فصل جديد چطور مي بيني؟

الان اول فصل است و 2بازي بيشتر انجام نداديم و تا هماهنگ شويم زمان مي برد.البته کارما نسبت به پارسال سخت تر است.در فصل گذشته کسي روي فولاد حساب باز نمي کرد اما الان ما آسيايي هستيم و تيمها خيلي جدي و سخت جلوي ما ظاهر مي وشوند.اما خب ما هدفمان اين است که به موفقيت برسيم.

مهدي تو چرا جديداً در پنالتي ها ناموفق هستي؟

باور کنيد من خيلي تمرکز گذاشتم روي زدن پنالتي خودم هم مانده ام چرا گل نمي شود.در بازي با سپاهان هم گوشه دروازه را هدف قرار دادم ولي توپ به ديرک برخورد کرد و در برگشت هم به پشت رحمان احمدي خورد که متاسفانه بازهم در کمال تعجب گل نشد.اين ديگر از بدشانسي من است واگرنه من ضربه را خوب زدم.

در هفته بعد از آن بازي نيمکت نشين شدي در تمرينات ضعيف بودي يا..؟

نه من در تمرين و مسابقه يکي هستم،هميشه در شرايط ايده آلي به سر مي برم.دليل نيمکت نشيني ام را نمي دانم شايد پنالتي بوده اما هر دليلي داشته است من احترام مي گذارم.من بازيکن هستم و تابع دستورات سرمربي اما اين را مي دانم که ضعيف نبوده ام،اين را هم مطمئن باشيد از اين به بعد فيکس بازي مي کنم چرا که من بازيکني نيستم که بخواهم نيمکت نشين باشم و سخت تلاش مي کنم.

رابطه ات با آقاي فرکي بد شده است؟

نه به هيچ عنوان من اصلاً به خاطر حسين آقا به فولاد امدم و رابطه خيلي خوب و صميمانه اي دارم.اين هفته هم خوب تمرين کردم و سعي ميکنم فيکس بازي کنم.

فکر مي کني تيمي که فولاد بسته پتانسيل حضور در هر 3جام را دارد؟

تيم فولاد يک تيم واقعي است و به يک بازيکن متکي نيست.بازيکنهاي فولاد همه در يک سطح هستند و فاصله زيادي باهم ندارند.ما مثل بعضي از باشگاه ها نيستيم که فقط متکي به چند ستاره باشيم.

به نظرت فرزاد حاتمي مي تواند جاي آرش افشين را پر کند؟

بازي اين دو باهم خيلي فرق مي کند.خصوصيات آنها شبيه هم نيست اما اين را بايد بگويم که که فرزاد در چند سال اخير نشان داده يکي از مهاجمان گلزن ليگ است و مي تواند کمک زيادي به ما بکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها