کد خبر: ۱۵۵۰۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
آناليزور استقلال مي‌گويد زمان بازي تيمش برابر داماش پيش از ديدار با بوريرام تايلند، احتمال مصدوميت را بالا مي‌برد و اعضاي کادر فني استقلال از اين جهت نگرانند.
شاهرخ بياني با انتقاد از برنامه‌ريزي ليگ برتر، گفت: متاسفانه برنامه‌ريزي ليگ به گونه‌اي انجام شده که ما بايد در حالي برابر داماش و در چمن مصنوعي بازي کنيم که تنها پنج روز بعد بايد به مصاف بوريرام تايلند برويم. اميدوارم عده‌اي متوجه باشند که آن ديدار، آبروي کشور است و چقدر به وجهه فوتبال ما مي‌تواند کمک کند. همه مسئولان استقلال از جمله قلعه‌نويي به خاطر اين برنامه‌ريزي ناراحت هستند. بازي در چمن مصنوعي و احتمال مصدوميت بازيکنان موجب شده تا استقلال تلاش‌هايش را براي تعويق ديدار با داماش به کار بندد.

به گزارش ايسنا، او در ادامه افزود: ما برابر بوريرام نبايد امتياز دهيم، چرا که موجب حسرت مي‌شود و بايد تا جاي ممکن تلاش کنيم و با همدلي برابر آنها به ميدان برويم.

آناليزور استقلال در ادامه و در پاسخ به سوالي درباره ديدار اين هفته‌ استقلال برابر فجر سپاسي ، اظهار کرد: بازي دشواري برابر فجر داريم. آنها تيم جوان و با انگيزه‌اي هستند، اما ما هم بازي به بازي بهتر مي‌شويم و باخت برابر سپاهان را فراموش ‌کرده‌ايم.

او در ادمه با بدنشانس دانستن استقلال برابر سپاهان، بيان کرد: سپاهان از تيم‌هاي خوب ايران است و ديدارهاي آنها با استقلال همواره جذاب و ديدني از کار در آمده. ما برابر آنها به خصوص در نيمه دوم بسيار خوب بوديم و با وجود اين که آندو و نکونام هنوز در تمرينات گروهي ما، حضور کاملي نداشتند، تيم ما عملکردي تحسين برانگيز داشت. درست است که ما ليگ را دير آغاز کرديم، اما فيلم بازي را نگاه کنيد و ببينيد که در سي دقيقه‌ پاياني چطور پنج فرصت گلزني را از دست داديم.

بياني در ادامه با اشاره به انگيزه استقلال براي ادامه کار و اولويت بندي آسيايي اين تيم، گفت: ما همه تلاشمان را روي بازي‌هاي آسيايي گذاشته‌ايم. بوريرام پنج بازيکن خوب خارجي دارد و ان‌شاءالله با رسيدن همه مصدومانمان در آن بازي‌ها، کشورمان را سرافراز کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها