کد خبر: ۱۵۴۹۹۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
حرف و حديث‌هاي چند روز اخير در باب اين‌که هادي عقيلي بابت نگرفتن جايزه صعود به جام‌جهاني گلايه‌مند بوده است، بالاخره اين مدافع محجوب و کم‌حاشيه را به پاسخگويي وا داشت.
کاپيتان سپاهان يادداشتي تنظيم کرده و سعي دارد با انتشار آن از طريق سايت گل به تمام حواشي پيرامون خودش پايان دهد.

ظاهرا هادي عقيلي اهداف بزرگي براي فصل جديد دارد. او مي‌خواهد با حذف تمام حاشيه‌‌ها، بهترين و موفق‌ترين فصل ورزشي عمرش را رقم بزند. اين متن يادداشت اوست. پيامي براي فوتبال‌دوستان و روزنامه‌نگاران ايراني.

بنام خدا

من هادي عقيلي هستم. بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران و امروز سپاهان ايران...

هميشه سعي مي‌کنم هيچ تماسي را بي‌پاسخ نگذارم، چرا که اعتقاد دارم همه داراي احترام هستند. اما انتظار دارم اين احترام متقابل باشد. من دوست دارم حرف‌هايي را که مي‌زنم همان‌ها را در رسانه‌ها ببينم نه حرف‌هايي که زاييده ذهن اشخاص است.

من ايراني هستم؛ سال‌ها ملي‌پوش بوده‌ام و براي تيم ملي زحمت کشيده‌ام. من از همه شما انتظار دارم... از مطبوعات و رسانه و همه کساني که در ورزش و به خصوص فوتبال حضور دارند. از مردمي که اسم مرا در استاديوم‌ها صدا مي‌زدند تا آن‌هايي که حتي فوتبال نمي‌بينند. از تمامي شما انتظار دارم. من به ايران برگشتم و مي‌خواهم امسال بهترين سال ورزشي‌ام باشد. مي‌خواهم بزرگ فکر کنم و بزرگ رفتار کنم. من مي‌جنگم براي بهترين شدن و براي موفقيت تيمم سپاهان... من از همه انتظار دارم که به من کمک کنند چرا که من به دنبال حاشيه نبوده‌ام و نيستم. پس سخت تمرين مي‌کنم و تمام تمرکزم روي تمرين و تلاش است.

اين روزها از گوشه‌وکنار نقل قول‌هايي از خودم مي‌شنوم که روحم از آن‌ها بي‌خبر است. نوشته‌اند ناراحتم از اين‌که پاداش صعود را نگرفتم، در حالي که هرگز و هيچ‌جا صحبتي از جايزه صعود به جام‌جهاني نکرده‌ام. من از همين جا، يعني سايت گل، اعلام مي‌کنم پاداش صعود تيم ملي را به جام جهاني گرفتم. بله! من اين پاداش را‌‌ همان لحظه که تيم ايران صعود کرد گرفتم. اين براي من بزرگ‌ترين پاداش بود و از خداي بزرگ از اين بابت ممنونم.

من هنوز هم تکرار مي‌کنم کي‌روش مربي بزرگي است که به او و افکارش احترام مي‌گذارم. من امروز فقط به دنبال يک هدف هستم و آن هم تمرين و تلاش براي موفقيت و بهترين بودن. انتظار دارم که رسانه‌ها و مطبوعات عزيز به من کمک کنند تا به هدفم برسم. آن هم نه به‌عنوان هادي عقيلي، بلکه فقط به‌عنوان يک انسان و يک همنوع.

دست همه شمارا به گرمي و صميميت مي‌فشارم.

هموطن شما هادي عقيلي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها