کد خبر: ۱۵۴۸۶۳
زمان انتشار: ۰۲:۵۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال كه حسابي از باخت مقابل سپاهان از دست شاگردانش شاكي است در تمرین بازیکنان را به خط کرد و انتقادات شديدي به آنها كرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شکست استقلال مقابل سپاهان حسابی امیرقلعه‌نویی سرمربی آبی‌ها را عصبانی را کرده است. قلعه‌نویی روز پنجشنبه از مهم‌ترین حریفش در راه قهرمانی شکست خورد تا حالا از بازیکنانش بخواهد که در تمرینات جدی‌تر باشند.


با مهره‌هایی که سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات جذب کرده، سرمربی استقلال بهتر از هر کسی می‌داند که اگر تیمش امتیازهای اول فصل را از دست بدهد کارش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش سخت می‌شود.


در تمرین استقلال قلعه‌نویی تمام بازیکنان را به خط کرد و به آنها گفت: «ما هرچه تاکید می‌کنیم که امسال سال سختی است مثل اینکه شما گوش‌تان بدهکار نیست. ما حرف می‌زنیم و شما گوش نمی‌کنید. چند بار گفتم در زمین به حریف فضا ندهید؟ مادر خدا بیامرزم همیشه می‌گفت آدم‌ها از نازکی پاره می‌شوند اما شما ظاهرا از کلفتی دارید پاره می‌شوید. اینقدرمغرور نباشید.»


او بعد از زدن این حرف‌های کلی صحبت‌هایش را شخصی کرد. قلعه‌نویی به سیاوش اکبرپور گفت: «چند بار به تو گفتم با داور حرف نزن. چه کسی از تو خواسته که با داور حرف بزنی. مثل پژمان منتظری سرت را پایین بینداز و بازی‌ات را بکن. وظیفه تو نیست که با داور حرف بزنی.»


البته به جز سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی هم در بازی با سپاهان به داور اعتراض کرد اما احتمالا قلعه‌نویی ترجیح داد که به او انتقاد نکند تا حاشیه‌ای برای تیمش درست نشود. اما این تمام ماجرا نبود. در تمرین روز شنبه استقلال قلعه‌نویی مدافع این تیم را به خط کرد.


او با انتقاد از عملکردشان در بازی با سپاهان گفت: «چرا محکم بازی نمی‌کنید؟ حالا خسرو حیدری یک اشتباه کرد. شما چرا به موقع جمع نشدید؟ از شما می‌خواهم شرایط را درک کنید و بیشتر روی حمله‌های حریف تمرکز کنید.»


در نیمه دوم بازی با سپاهان امیر قلعه‌نویی فردین عابدینی را در پست دفاع راست بازی داد تا خسرو حیدری بتواند با ضریب اطمینان بیشتر به حمله‌های استقلال اضافه شود. اما او تقریبا تمام توپ‌ها را لو داد و به همین دلیل سرمربی استقلال حسابی از دست او شاکی شده: «این چه طزر بازی کردنه؟ این مدل بازی کردنت به هیچ دردی نمی‌خوره.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها