کد خبر: ۱۵۴۸۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم گلزن تيم فوتبال صباي قم گفت: «كي روش 3 گله‌ها را دعوت كرد اما مرا نه!»

به گزارش 598؛ رضا عنايتي اگرچه جزو بازيكنان سن بالاي ليگ محسوب مي‌شود اما همچنان مثل يك جوان پرانرژي و خوب كار مي‌كند و گل‌هاي حساسي به ثمر مي‌رساند تا باز هم به‌عنوان يكي از مدعيان ليگ معرفي شود. عنايتي كه در هر 2 بازي ابتدايي صباي قم در ليگ سيزدهم موفق به زدن گل شد تا تيمش 6 امتيازي شود، در مورد گل‌هايش و وضعيت صبا صحبت مي‌كند.


* با گلي كه مقابل نفت‌تهران زدي 2 گله شدي و از الان در صدر جدول گلزنان قرار گرفتي...
- اي بابا... خدا را شكر مي‌كنم كه بازي با نفت به خير گذشت. اين بازي براي ما و البته تيم جوان‌مان سرنوشت‌ساز بود. اميدوارم اين بردها دوام داشته باشد. در مورد گل هم بايد بگويم مدافع نفت كه فكر مي‌كنم حاج‌محمدي بود روي من خطا كرد كه داور به درستي پنالتي گرفت. من هم توپ را زدم اما سوشا گرفت ولي در برگشت با يك ضربه توپ را به تور دروازه نفت رساندم تا اشتباهم در زدن ضربه پنالتي را جبران كنم.


* با 2 گلي كه در اين 2 هفته زدي، انگار به آقاي گلي چشم داري...
- چرا نداشته باشم؟ تمام تلاش خودم را مي‌كنم و به‌عنوان يك مهاجم مي‌جنگم تا براي تيمم گل بزنم و مثمرثمر باشم. البته من گل‌هايم را زدم و جوان‌ها بايد بجنبند ولي هميشه در زندگي‌ام به جلو نگاه كردم. به آقاي گلي هم نه نيم نگاه، بلكه نگاه مستقيمي دارم و اميدوارم به اين عنوان برسم.


* رقابت تو با آرش برهاني هم ادامه دارد.
- اين يكصد و هجدهمين گلم بود و آرش هم 107 گل زده. تا الان من برنده هستم و به اين راحتي‌ها جايم را به آرش را نمي‌دهم.


* ظاهرا همچنان بايد به گل زدن شما و فرهاد مجيدي اميد داشت، چون انگار جوان‌ها گل زدن را از ياد بردند...
- فعلا براي ما دعا كنيد اما بايد بگويم الان شرايط مثل گذشته نيست. از تيم خودمان مي‌گويم كه بعضي از جوان‌ها خيلي بي‌انگيزه شدند. مشخص نيست چرا ولي مثل كساني مي‌مانند كه اشباع شدند از فوتبال.


* خود شما در اين سن و سال و با توجه به آمادگي كه داري اميدواري به تيم ملي دعوت شوي؟ منظورمان اين است هنوز دوست داري براي تيم ملي بازي كني؟
- صددرصد. من گله‌اي هم از كارلوس كروش دارم. 2 سال جزو 3 گلزن برتر ليگ شدم. زماني كه در صبا بودم سومين گلزن ليگ شدم و در مس كرمان هم كم گل نزدم. متاسفانه كروش براي يك اردوي كوچك هم مرا به تيم ملي دعوت نكرد و بعضي‌ها دعوت شدند كه 3 گل هم در ليگ نزده بودند. بحث تيم ملي فردي نيست بلكه هر كس آماده‌تر باشد بايد به تيم ملي دعوت شود. خودم انتظار داشتم دعوت شوم، آن هم به خاطر پاس گل‌هايي كه دادم و تلاشي كه كردم. نمي‌دانم چرا خود كروش و دور و بري‌هايش به موضوع دعوت من نپرداختند؟ از كروش خواهش مي‌كنم در دعوت بازيكنان نگاه حرفه‌اي‌تري داشته باشد. الان هم كه او خيلي بزرگ شده و تيم ملي را به جام جهاني برده و نمي‌توان حرفي به او زد.


* شايد دليل‌شان براي دعوت نكردنت سن و سال باشد...
- من دارم مي‌روم به 37 سالگي ولي اين ربطي ندارد به حضور يك بازيكن در تيم ملي. حاضرم تست بگذارم با همه بازيكنان ليگ و مخصوصا جوان‌ها. بازيكن بايد از لحاظ بدني آماده باشد و خدا را شكر كه من هم در بهترين شرايط آمادگي قرار دارم و اميدوارم كه دوباره به تيم ملي دعوت شوم.
ايران ورزشي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها