کد خبر: ۱۵۴۸۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
وقتي صالح نزد قلعه‌نويي مي‌رود و از او مي‌خواهد آرش را به ميدان بفرستد با مخالفت سرمربي مواجه مي‌شود.

به گزارش 598، آرش برهاني در ديدار مقابل سپاهان 90 دقيقه روي نيمکت ذخيره‌ها نشست تا پس از گلزني در ديدار اول مقابل گسترش فولاد به شکلي عجيب فرصت حضور در ميدان را پيدا نکند.


مهاجم استقلال وقتي که به دستور قلعه‌نويي براي گرم کردن به پشت دروازه رفت هم فقط چند دقيقه به دويدن پرداخت و پس از آن نظاره‌گر بازي بود و دوربين صدا و سيما نيز چند بار اين صحنه را به تصوير کشيد تا ثابت شود برهاني حتي انگيزه‌اي براي گرم کردن هم ندارد و اتفاقاتي رخ داده که آرش تا به اين اندازه بي‌انگيزه شده است.


قبل از عزيمت کاروان استقلال از هتل به ورزشگاه آزادي، قلعه‌نويي در جلسه با بازيکنان ترکيب مورد نظرش را مي‌خواند و برهاني متوجه مي‌شود که جايي در ترکيب ندارد و مجيدي جانشين او مي‌‌شود. مهاجم استقلال از اين اتفاق به قدري ناراحت مي‌شود که پس از پايان جلسه سريعا اتاق را ترک مي‌کند.


در همين لحظه مجيد صالح که متوجه ناراحتي آرش شد به سمت او مي‌رود و مي‌خواهد که واکنش نشان ندهد و به او مي‌گويد: «تاکتيک تيم به شکلي است که بهتر است در نيمه دوم به ميدان بروي.» اما مهاجم استقلال که انتظار اتخاذ چنين تاکتيکي را نداشت با ناراحتي مي‌گويد: «کجاي دنيا بازيکني که گل زده را نيمکت‌نشين مي‌کنند؟»


همين لحظه که مهاجم استقلال اين حرف را مي‌زند قلعه‌نويي از اتاق خارج مي‌شود و واکنش برهاني را مي‌شنود اما براي ايجاد نشدن حاشيه زير چشمي نگاهي عصباني به آرش مي‌کند و مي‌رود.


اواسط نيمه دوم زماني که کادرفني براي حضور برهاني در زمين برنامه داشتند صالح نزد قلعه‌نويي مي‌رود و از او مي‌خواهد آرش را به ميدان بفرستد اما با مخالفت سرمربي مواجه مي‌شود و قلعه‌نويي به دستيارش مي‌گويد به محمد مهدي نظري بگوييد آماده حضور در ميدان شود تا نشان دهد واکنش برهاني را بي‌جواب نمي‌گذارد.


پس از پايان بازي هم آرش اولين آبي‌پوشي بود که رختکن را ترک کرد تا با قلعه‌نويي رو به رو نشود.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها