کد خبر: ۱۵۴۸۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
دروازه بان تيم فوتبال استقلال گفت: «از آنجا که هادي توپ‌هاي زميني را خوب مي‌زند در صحنه پنالتي به او گفتم اگر جرأت داري زميني شوت بزن!»

به گزارش 598؛ سيد مهدي رحمتي مرد پرکار بازي استقلال و سپاهان بود. او که قبل از زدن ضربه پنالتي به سمت هادي عقيلي رفت و در گوش او چيزي گفت. او در مصاحبه اي از آنچه به بازيکن سپاهان گفته پرده برمي‌دارد.


* از بازي با سپاهان صحبت کن؟
- ما فقط روي بدشانسي و اتفاقات فوتبال بازي را به سپاهان واگذار کرديم. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي بدشانسي از استقلال دور شود.


* استقلالي‌ها به اشتباهات داوري معترضند؟
- شايد اشتباهات داوري در اين نتيجه بي‌تاثير نباشد اما ما اين 3 امتياز را به وزارت ورزش داديم!


* چرا؟
- ببينيد ديگر صبرمان تمام شده و نمي‌دانيم چه زماني مي‌خواهند به ما رسيدگي کنند. يک زمان به استقلال بودجه نمي‌دهند آن زمان هم که مي‌خواهند پول بدهند پدر يکي از آنها فوت کرده و ديگري براي تقدير حضور ندارد.


* تمام بازيکنان استقلال از مشکلات مالي شاکي‌اند؟
- بازيکنان حق دارند. متاسفانه آقايان براي نماينده ايران که در جمع 8 تيم آسيا حضور دارد يک ميليارد اختصاص مي‌دهند آيا اين رقم براي تمديد قرارداد بازيکنان تيمي که 7 نفر از آنها ملي‌پوش هستند کافي است؟ تازه اين يک ميليارد بايد به همه مربيان، بازيکنان، کادر‌فني تدارکات و... تقسيم شود. آيا به بازيکنان بيشتر از 50 ميليون هم مي‌رسد؟ آن وقت انتظار دارند استقلال بدون مشکل عمل کند؟


* گويا خيلي دل پري داري؟
- شما باشيد ناراحت نمي‌شويد؟ در شرايطي که باشگاه استقلال درگير مشکلات مالي است آقايان به دنبال تقدير از تيم‌ملي هستند و مي‌خواهند خودشان را در اين موفقيت‌ها شريک کنند. من به عنوان بازيکني که مدت‌ها در تيم‌ملي بوده بايد بگويم اين تيم‌ملي با لطف خدا، دعاي مردم و زحمات کادرفني و بازيکنان به جام جهاني صعود کرده و هيچ کس در موفقيت تيم‌ملي نقشي نداشت. در بازي رفت مقابل ازبکستان يکي از بازيکنان تيم‌ملي بودم. پيش از بازي از سوي فدراسيون فوتبال ووزارت ورزش به ما وعده دادند اگر در اين بازي پيروز شويم پاداش مي‌دهند. آن بازي را برديم اما پاداشي نگرفتيم. آقايان فقط حرف زدند اما عمل نمي‌کنند. اميدوارم اين دولت جديد به مشکلات رسيدگي کند و وزارت ورزش آينده به مانند مسئولان پيشين اين وزارتخانه عمل نکنند.


* پرسپوليسي‌ها هم از مشکل مالي ناراحتند؟
- اتفاقا پرسپوليس امسال هم سازماندهي شده بود و بدون مشکل آماده حضور در مسابقات ليگ شد اما متاسفانه باشگاه ما چنين شرايطي را نداشته و ندارد. ما قهرمان ليگ شديم اما تا چند هفته به آغاز ليگ نمي‌دانستيم مديرعامل باشگاه و سرمربي تيم‌مان مي‌مانند يا مي‌روند. همين الان که ليگ شروع شده هنوز سردرگم هستيم.


* گويا ميان تيم‌ها فقط سپاهان مشکل مالي ندارد؟
- سپاهان يک باشگاه سازمان يافته است که از زمان مديريت آقاي ساکت شکل و سازماني درست به خود گرفته است. آقاي رحيمي هم از اين ساختار استفاده کرد و باشگاه سپاهان را به درستي هدايت کرد. اين تيم 3، 4 هفته مانده به پايان ليگ قرارداد بازيکنانش را تمديد کرده و آنهايي را که براي فصل آينده مي‌خواهد، انتخاب مي‌کند. سپاهان مشکل مالي ندارد و همه چيزش روي حساب و کتاب است.


* قبل از پنالتي به عقيلي چه گفتي؟
- هادي عقيلي يکي از دوستان خوبم به شمار مي‌رود. از آنجا که هادي توپ‌هاي زميني را خوب مي‌زند در صحنه پنالتي به شوخي گفتم اگر جرأت داري زميني شوت بزن! قصدم اين بود که عقيلي را از ضربه زميني بترسانم و او توپش را هوايي بزند. اما هادي ضربه را زميني زد، من هم کم مانده بود توپ را مهار کنم حتي با نوک انگشتانم توپ را لمس کردم که متاسفانه نشد و پنالتي تبديل به گل شد.


* و جباري؟
- بعد از چند سال تماشاگران استقلال يک فرهنگ‌سازي کردند و عليه بازيکني که از اين تيم جدا شده بود هيچ شعاري ندادند. زماني که من از تيم سپاهان پس از دو سال و کسب 2 قهرماني جدا شدم آن هم در شرايطي که با مصدوميت براي اين تيم بازي کرده بودم تماشاگران سپاهاني به من فحش و ناسزا گفتند اما تماشاگران استقلال به خوبي با جباري برخورد کردند.

روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها