کد خبر: ۱۵۴۶۷۱
زمان انتشار: ۲۳:۴۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
برادر بازیکن تصادف کرده تراکتورسازی گفت: «مهدی با همسرش بود و شانس آوردیم که خدا رحم کرد برای ایشان حداقل اتفاقی نیفتاد.»
شاید نزدیک ترین شخص به مهدی کریمیان مهرداد برادرش بازیکن فجر شیراز باشد. پس از چند تماس موفق شدیم با او صحبت کنیم و جدیدترین خبر را از او در مورد حال مهدی بپرسیم. مهرداد کریمیان در این رابطه گفت: «مهدی حالش بهتر شده و تا 70 درصد رو به بهبود است و تا شب بهتر هم می شود.»

 

وی ادامه داد: «مهدی به همراه همسرش بوده و خدا را شکر که شانس آوردیم برای او اتفاقی نیفتاد. البته چند خراش و مصدومیت سطحی بوده در بیمارستان سرپایی معالجه کردند.»

 

مهرداد در مورد چگونگی این اتفاق گفت: «مهدی کمی سرعت داشته و کنترل ماشین از دستش خارج می شود و با درخت برخورد می کند و این اتفاق تلخ برایش می افتد. مهدی با اتومبیل سوناتا بوده و این ماشین فکر کنم الان اوراق شده است فقط می توانم بگویم که خدا را شکر که مهدی را داریم.»

 

کریمیان در ادامه گفت: «پدر و مادرم از بوشهر به شیراز آمدند و با پرواز شب خودشان را به مهدی در تبریز می رسانند. من هم چون حال مهدی بهتر شده و از این طرف هم بازی داریم سه شنبه به تبریز می روم برای بازی با گسترش فولاد و از همانجا به سراغ مهدی می روم.»

 

مهرداد کریمیان در پایان گفت: «از همه مردم تبریز که ددم در بیمارستان منتظر مهدی بودند و تمام کسانی که برایش زحمت کشیدند و دعا کردند تشکر و قدردانی می کنم.»

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها