کد خبر: ۱۵۴۶۵۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال با تمجيد از بازي تيمش برابر سپاهان مي‌گويد اميدوار است استقلال تا زمان بازي برابر «بوريرام» تايلندي‌ در ليگ قهرمانان آسيا به آمادگي هميشگي‌اش برسد و بازي خوبي را ارائه دهد.
امير قلعه‌نويي پيش از آغاز تمرين امروز استقلال درباره ديدار اين هفته استقلال برابر فجر سپاسي گفت: اصلا نبايد فجر را دستم گرفت. تيم‌هاي غلامحسين پيرواني تيم‌هاي خوب و غيرقابل پيش‌بيني هستند. آن‌ها جوان و جنگنده‌اند. به هيچ وجه بازي با آن‌ها آسان نيست. ما برابر سپاهان هم مي‌توانستيم برنده باشيم اما موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم و داور هم پنالتي ما را نگرفت. با اين حال بازي خوبي را انجام داديم و بايد بهتر از اين‌ها شويم. ما برابر فجر سپاسي، جمشيديان، بيک‌زاده و ساموئل را نداريم اما کساني مثل نکونام و تيموريان هستند. البته از لحاظ آمادگي صددرصد نيستند اما آرام آرام آن‌ها هم آماده مي‌شوند و وضعيت‌شان مطلوب‌تر مي‌شود. تيم ما به آمادگي و روحيه لازم رسيده و ما همه تلاش‌مان را مي‌کنيم تا بهترين بازي و بهترين کيفيت‌مان را برابر بوريرام تايلند به نمايش بگذاريم.

به نقل از ايسنا، او در ادامه با ابراز تاسف از حادثه رخ داده براي مهدي کريميان بازيکن تيم تراکتورسازي افزود: کريميان از شاگردان من بوده و بسيار از شنيدن خبر سانحه‌اش متاسف شدم. همه دعا کنيم تا او هرچه سريع‌تر سلامتي‌اش را به دست آورد. البته آن گونه که به من گفتند خطر از او رفع شده و روند سلامتي‌اش رو به بهبودي است.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا برابر فجر دست به تغيير تاکتيک مي‌زند اظهار کرد: نه، چه چيز را تغيير بدهم؟ تيم ما از اين بابت مشکلي ندارد.

قلعه‌نويي در پايان و در پاسخ به سوالي درباره جاسم کرار بيان کرد: متاسفانه تا آنجايي که من مي‌دانم مدير برنامه‌هاي کرار اطلاعات کاملي نداشته و من چندان اطلاعات کاملي در اين زمينه ندارم. با اين حال فکر مي‌کنم ماجراي انتقال او به استقلال منتفي شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها