کد خبر: ۱۵۴۶۳۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: قايقران اسطوره‌اي براي فوتبال ايران و است و تنها مجسمه قايقران در دفتر کارم است.
امير عابديني در مورد اتفاقات رخ داده در دربي گيلان و پائين کشيدن مجسمه قايقران اظهار داشت: پيش از بازي هم گفتم که بايد کينه‌زدايي کرد نه کينه‌پروري. بارها از تماشاگران دو تيم هم خواستم که اختلافاتشان را در فوتبال کنار بگذارند زيرا مردم دو شهر انزلي و رشت در همه زمينه‌ها با يکديگر رفيق هستند اما نمي‌دانم چرا به فوتبال که مي‌رسد اينقدر با هم مشکل دارند. اين کينه مربوط به ساليان دور است، شايد بيش از 40 سال سابقه دارد. بايد هنرمان اين باشد که کينه‌زدايي کنيم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: در مورد قايقران هم بايد بگويم برخي تماشاگران قصد داشتند با مجسمه او عکس بگيرند که اين اتفاق افتاد وگرنه همه مي‌دانند مرحوم سيروس قايقران يک اسطوره براي فوتبال ايران است و تمام ايران نه فقط مردم گيلان به او احترام مي‌گذارند. در دفتر کارم در باشگاه داماش در رشت تنها مجسمه‌اي که در اتاق من است مجمسه سيروز قايقران است.

عابديني با اشاره به کينه‌توزي برخي در دربي گيلان عنوان کرد: گاهي اوقات کينه مقابل کشوري مثل اسرائيل خوب است اما کينه داخلي معني ندارد. همه ما مال يک آب و خاک هستيم، کشور ما به اندازه کافي دشمن دارد. بايد تلاش کنيم تا اين کينه‌ها از بين برود.

عابديني در مورد اينکه برخي از او و درودگر به خاطر عملکرد ضعيفشان در کينه‌زدايي انتقاد مي‌کنند گفت: بيش از 40 سال است که اين مشکل در فوتبال گيلان وجود دارد و شايد 400 پيشکسوت قبل از من و درودگر تلاش کرده‌اند که اين مسئله را حل کنند اما در اين کار موفق نبوده‌اند. شايد من به درودگر 10 انتقاد داشته باشم و شايد او من را اصلاً قبول نداشته باشد با اين حال من و درودگر از تهران به گيلان نمي‌رويم که تماشاگران را تحريک کنيم من ملوان را به عنوان يک رقيب استاني مي‌شناسم و همواره برايش احترام قائلم ما دشمن هم نيستيم همانطوري که زماني که در پرسپوليس بودم همواره نگاهي محترمانه به استقلال به عنوان يک رقيب داشتم به همين دليل است که استقلالي‌ها همواره من را دوست دارند و مشکلي با من ندارند.

عابديني در مورد وضعيت باشگاه داماش گفت: ما تنها تيمي هستيم که حتي يک درصد هم به بازيکنانمان پول نداديم با اين حال بازيکنان ما صدايشان در نمي‌آيد، زيرا به تيمشان تعصب دارند البته گاهي اوقات غر مي‌زنند تا به گوش من برسد، من هم تلاش کردم تا شرايط را بهتر کنم بعد از بازي با نفت هم بخشي از مطالبات بازيکنان را پرداخت خواهم کرد و ممنون بازيکنان و اعضاي تيم هستم که در اين شرايط با تيم کار مي‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها