کد خبر: ۱۵۴۶۳۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ذوب آهن از دست ما فرار کرد. بي‌دقت و کم شانس بوديم و داور هم حداقل يک پنالتي مسلم را نگرفت.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس،‌حسين ماهيني در مورد تساوي مقابل ذوب آهن گفت: تيم ذوب آهن از دست ما فرار کرد. ما براي اين بازي شانس برد داشتيم ولي اين فرصت از دست رفت و حالا بايد به اين فکر کنيم که در بازي‌هاي بعدي چنين اجازه‌اي به حريفان خود ندهيم.

وي افزود: در نيمه اول آنطور که بايد نبوديم. شايد يک مقدار به دليل سنگيني هواي اصفهان بود که تا به آن عادت کنيم يک نيمه گذشت اما در نيمه دوم چه به جهت عادت به آن شرايط و چه با توجه به صحبت‌هاي دايي تيم شکل خودش را گرفت. پس از آن بازي خوبي انجام داديم که همين مساله منجر به خلق چند موقعيت خوب شد اما بي‌دقت و کم شانس بوديم.

مدافع ملي‌پوش پرسپوليس درباره حادثه رختکن پيش از شروع بازي، عنوان کرد: ما در رختکن بوديم که يکدفعه ديديم دود همه جا را گرفت، بلافاصله بچه‌ها به ياد اتفاق فصل قبل افتادند. آخرش هم نفهميديم آن دود چه بود.

ماهيني درباره داوري و اعتراض‌هايي که از سوي سرخپوشان نسبت به آن وجود داشت، خاطرنشان کرد: نمي‌خواهم بگويم داوري مشکل زيادي داشت، اما به هر حال در يک صحنه که موقعيت خوبي داشتيم، آفسايد اعلام شد که به نظر مي‌آمد اينطور نباشد. در صحنه‌اي هم که توپ به دست سپهر حيدري خورد کاملا نزديک او و در زاويه مناسب بودم. دست او بيش از حد بالا آمد و کاملا مسير توپ را تغيير داد. از آن نزديک به نظرم چيزي غير از پنالتي نيامد ولي به هر حال تصميم داور چيز ديگري بود.

وي در ادام ياد آور شد: شايد اين تساوي باعث نگراني بعضي شده باشد. البته ما بايد به پيروزي مي‌رسيديم ولي اين تساوي نبايد باعث شود شرايط تيم با سال قبل مقايسه شود. در همين بازي با ذوب آهن، کاملا سوار بازي بوديم. بازيکنان و مربيان ذوب آهن خودشان گفتند که به تساوي راضي بودند و نتيجه بيانگر واقعيت بازي نبود .

ماهيني در پايان درباره پشت سر گذاشتن دومين بازي بدون گل خورده، افزود: در کار دفاعي هماهنگي خوبي وجود دارد و البته اين اتفاق محصول دفاع تيمي خوبي است که داريم. اگر دقت کنيد مهاجمان و هافبک‌ها هم در کار دفاعي مشارکت دارند و تا اينجا موقعيت آن چناني به حريفان نداده‌ايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها