کد خبر: ۱۵۴۵۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
داور بین المللی فوتبال کشورمان روز سختی برای سوت زدن بازی آبی های پایتخت در ورزشگاه آزادی داشت.

به گزارش 598؛ 20 دقيقه قبل از شروع بازي وقتي فغاني وارد زمين ورزشگاه آزادي شد تا خودش را گرم كند هيچ كس فكر نمي‌كرد كه در پايان بازي او مجبور بشود با اسكورت از زمين خارج شده و دقايق زيادي در تونل معطل بشود اما خشم هواداران استقلال از فغاني به حدي بود كه وي با دردسر فراوان ورزشگاه را ترك كرد.

 

نخستين برخورد فغاني با استقلالي‌ها همان دقيقه 15 بازي رخ داد. وي همچون بازي سال‌ها پيش مقابل راه‌آهن كه باعث شد مجيدي از شدت عصبانيت به سر و صورت خود بكوبد با اين بازيكن درگير شد و پيامد آن شنيدن اعتراض تماشاگران و سوت‌هاي ممتد از روي سكوها بود.

 

دقايقي بعد وقتي فغاني به خطاهايي كه روي بازيكنان استقلال انجام مي‌شد بي توجه بود تماشاگران اعتراض خود را به عسگري كه در جايگاه ويژه نشسته بود اعلام كردند.

 

اين اعتراض‌ها دقيقه 53 بازي بيشتر هم شد. جايي كه فغاني به ضرر استقلال اعلام پنالتي كرد. تنها مرهم زخم هواداران استقلال در اين لحظات نت برداري‌هاي عسگري و فغاني از نحوه قضاوت داور بود.

 

ماجراها ادامه پيدا كرد تا اينكه صادقي هم از غضب فغاني مصون نماند. وقتي صادقي پس از سرنگوني بازيكن سپاهان داخل هجده قدم به داور گفت چرا اين يكي را هم پنالتي نگرفتي يك كارت زرد ناقابل نوش جان كرد!

 

اما اوج اعتراض استقلالي‌ها كه اتفاقات پس از بازي را هم منجر شد دقيقه 74 بود. در اين لحظه نوري در محوطه هجده قدم حريف سرنگون شد اما فغاني اعتقادي به پنالتي نداشت. در اين لحظه امير قلعه‌نويي داشت خودش را از شدت ناراحتي مي‌كشت!

 

از اين زمان تا پايان بازي تماشاگران ديگر دست از سر فغاني برنداشتند و همين سبب شد او پس از پايان بازي با اسكورت زمين را ترك كند تا گزندي نبيند. تماشاگران خشمگين اما ورزشگاه را ترك نمي‌كردند به طوري كه يك ساعت بعد از اين ماجراها فغاني به هنگام خروج از ورزشگاه بازهم با مشكلاتي روبرو شد و به ناچار دقايق زيادي در تونل محبوس ماند...

 

اين بود تمام ماجراي‌هاي فغاني با استقلال اما سابقه نشان داده فغاني كوتاه بيا نيست.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها