کد خبر: ۱۵۴۵۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
حريف استقلال در ليگ قهرمانان آسيا بازيکنان خارجي خوبي دارد.
مجله کنفدارسيون فوتبال آسيا در گزارش نسبتا مفصلي سراغ تيم بوريرام يونايتد تايلند رفته است.

به گزارش اوج نيوز، به نوشته اين مجله، نوين چيدچوب رئيس باشگاه بوريرام اميدوار بود که تيمش بتواند از گروهش در ليگ قهرمانان آسيا صعود کند تا بعد از آن طي يک پروژه سه ساله در جمع 10 تيم برتر آسيا قرار گيرد.

بوريرام که پديده اين فصل ليگ قهرمانان بوده بايد به مصاف استقلال ايران برود.

به گفته وانچاي روجاوانگسانتي سردبير بخش ورزشي روزنامه بانکوک پست، ارتباطات سياسي و مالي مالک باشگاه بوريرام باعث شده که اين باشگاه حضور موفقي در بازار نقل و انتقالات داشته باشد.

واجا مي گويد: بوريرام بازيکنان خارجي با کيفيتي گرفته و بازيکنان تايلندي اين باشگاه هم جزو بهترين هاي کشورشان محسوب مي شوند.

بوريرام به واسطه ارتباطات رئيسش منابع مالي خوبي در اختيار دارد و حالا که نوين از دنياي سياست فاصله گرفته، مي تواند بيشتر از گذشته براي بوريرام وقت بگذارد.

به گفته واجا، بوريرام به خاطر جذب بازيکنان خارجي با کيفيت، تبديل به تيم قابل احترامي شده است. بازيکناني مثل خاوير پاتينو، کارملو گونزالز و اوسمار باربا.

بازيکنان خارجي اين تيم تا امروز عملکرد قابل توجهي براي تيمشان داشته اند و تا پايان ماه ژوئن، گونزالز با زدن 15 گل آقاي گل ليگ تايلند محسوب مي شد.

پاتينو هم که در مرحله گروهي ليگ قهرمانان نمي توانست تيمش را همراهي کند، گلزن خوبي است و قطعا مربيان بوريرام براي بازي با استقلال روي او حساب کرده اند.

باربا هم که در خط دفاعي بازي مي کند و از ريسينگ سانتاندر اسپانيا به تايلند آمده مهره کليدي براي بوريرام محسوب ميشود.

مالک باشگاه بوريرام به سبک بازي دورتموند علاقه دارد و در بعضي از بازيهاي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا مي توان الگو برداري بوريرام از تيم آلماني را ديد.

بوريرام در مرحله گروهي از رقباي ژاپني اش دو امتياز گرفت. آنها 6 گل وارد دروازه حريفانشان کردند که اکثر آنها روي ضد حمله بدست امده بود و دروازه بان اين تيم در مرحله گروهي تنها 6 گل دريافت کرد.

جالب اينکه عليرغم عملکرد موفقيت بوريرام در ليگ قهرمانان آسيا، وانچاي عقيده دارد که اين تيم چندان در تايلند محبوب نيست و بسياري از تايلندي ها اين تيم را تنها متعلق به منطقه بوريرام مي دانند. نگرشي که رسانه هاي ضد باشگاه بوريرام در به وجود آمدن آن موثر بوده اند.

با اينکه تصميم نوين در قطع همکاري با مربي سابق بوريرام بعد از تساوي 2-2 مقابل اف سي سئول خيلي ها را شوکه کرد اما استفاده از مربي تيم جوانان باشگاه يعني اسکات کوپر، تا امروز که نتيجه مثبتي داشته است.

در چنين شرايطي طبيعي است که کوپر در مصاحبه هايش از مالک باشگاه تعريف کند.

بوريرام برنامه هاي زيادي براي موفقيت دارد و تا امروز که به بخشي از اهدافش رسيده است. بايد ديد آينده اين باشگاه چگونه رقم خواهد خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها