کد خبر: ۱۵۴۳۸۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی با انجام مراحل فنی تا دو ماه آینده آماده نمایش می‌شود.

«منوچهر محمدی» تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند انجام مراحل فنی فیلم توضیح داد: تدوین و ساخت جلوه‌های ویژه‌رایانه‌ای فیلم انجام شده است و با انجام مراحل فنی تلاش می‌کنیم تا فیلم ظرف دو ماه آینده فیلم  آماده نمایش می‌شود.

وی درباره ساخت موسیقی و صداگذاری فیلم گفت: با اتمام تدوین، به تازگی فیلم به علیرضا کهن‌دیری تحویل داده شده است . ایشان با دیدن فیلم و جلساتی با کارگردان نوع سازها را مشخص کرده و به صورت نمونه قطعاتی را خواهند ساخت و با تایید کارگردان، موسیقی فیلم آماده می‌شود.

 

محمدی درباره دیدن فیلم پس از تدوین کامل آن گفت: تلاش می‌کنیم فیلم مورد رضایت اهل فن قرار گیرد و بتواند با اقبال مخاطب مواجه شود.

بنابراین گزارش، سیدمحمد کشفی در استودیو بهمن فیلم را صداگذاری می‌کند و ساخت جلوه‌های بصری فیلم توسط بهنام خاکسار انجام شده است.

در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی و ... بازیگران فیلم تازه عسگرپور هستند که مضمونی درباره خانواده و دفاع مقدس دارد.

فیلمبرداری «مهمان داریم» فروردین ماه به اتمام رسید و  فیلم محصول حوزه هنری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها