کد خبر: ۱۵۴۳۳۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال استقلال به علت مصدوميت در تمرينات گروهي امروز (شنبه) اين تيم حضور پيدا نکرد.
تمرين تيم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازي براي ديدار مقابل فجرسپاسي شيراز در هفته سوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 18:45 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد که حاشيه‌هاي آن به شرح زير است:

به گزارش تسنيم، در حالي که روز گذشته امير قلعه‌نويي اعلام کرده بود تمرين از ساعت 18:30 برگزار مي‌شود، برخي از بازيکنان به تصور اينکه تمرين از ساعت 19 آغاز خواهد شد، دير به محل تمرين رسيدند. تاخير بازيکنان استقلال ناراحتي امير قلعه‌نويي را به دنبال داشت و او ناچار شد سوت آغاز تمرين را از ساعت 18:45 به صدا درآورد.

* پيش از آغاز تمرين قلعه‌نويي به اميرحسين صادقي، حنيف‌ عمران‌زاده، پژمان منتظري، فردين عابديني، جواد نکونام و آندرانيک تيموريان دستور دارد تا درون زمين در پست‌هاي خود جاي بگيرند. در اين لحظه قلعه‌نويي که عصباني به نظر مي‌رسيد به آنها نحوه تحت فشار قرار گرفتن را توضيح داد و از عملکردشان مقابل سپاهان انتقاد کرد.

* آندرانيک تيموريان و امير قلعه‌نويي قبل از آغاز تمرين با يکديگر صحبت کردند و در گوشه‌اي ديگر از زمين فرهاد مجيدي و جواد نکونام به گفتگو مشغول بودند.

*شخصي که 2 سال پيش از سقف سالن فوتبالي به کف سالن افتاده بود و اميرحسين صادقي مدافع استقلال بخشي از هزينه‌هاي درماني وي را تقبل کرده بود امروز براي ملاقات با مدافع استقلال به محل تمرين آبي‌پوشان آمده بود.

* گوران لاوره، هافبک صربستاني مدنظر استقلال که روز گذشته در اواخر تمرين خود را به امير قلعه‌نويي معرفي کرده بود امروز در 30 دقيقه ابتدايي تمرين پابه‌پاي بازيکنان دويد اما پس از مدتي محل تمرين را ترک کرد.

* منصور پورحيدري و شاهرخ بياني از تماشاگران ويژه تمرين امروز استقلال بودند. تمرين اين تيم امروز حدود 100 تماشاگر داشت.

* فرهاد مجيدي، مهدي رحمتي و حنيف‌ عمران‌زاده که روز گذشته در تمرين غيبت کرده بودند امروز در مراحل آماده‌سازي تيم حضور داشتند اما احمد جمشيديان، هاشم‌ بيک‌زاده و جي‌لويد ساموئل که مصدومان استقلال هستند غايب بودند.

دکتر امين نوروزي، معاون پزشکي باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم در خصوص آخرين وضعيت ساموئل اظهار داشت: مراحل درمان ساموئل به خوبي پيش رفته به و احتمال زياد در 2،3 روز آينده در تمرينات حاضر مي‌شود. با اين وجود نمي‌تواند مقابل فجرسپاسي به ميدان برود.

* عايق‌کاري سکوهاي کمپ باشگاه استقلال امروز هم دنبال داشت و همين مسئله سروصداي زيادي به را در اين محل به وجود آورده بود.

* پژمان نوري، اميرحسين صادقي و ستار همداني با فرزندان خود در تمرين استقلال حضور يافته بودند.

* فرهاد مجيدي به دليل مصدوميت جزئي در تمرينات گروهي آبي‌پوشان شرکت نکرد و زودتر از ساير بازيکنان محل تمرين را ترک کرد.

* در تمرين امروز سرمربي آبي‌پوشان به همه بخش‌هاي تمرين اين تيم نظارت ويژه داشت به طوري که حتي در بخش آقاوسط به بازيکنان تذکر مي‌داد جدي باشند در ادامه بازينان که به 2 گروه تقسيم شده بودند تا در 2 گروه فوتبال درون تيمي بازي کنند. قلعه‌نويي به شدت به بازيکنان تذکر مي‌داد و در حالي که عصباني بود از نحوه حرکت محمد قاضي در محوطه جريمه انتقاد کرد. در صحنه‌اي فردين عابديني نتوانست دستورات کادرفني را اجرا کند که سرمربي استقلال به وي گفت با اين نوع بازي کردن بهتر است بميري!

بازيکنان استقلال بعد از فوتبال درون تيمي به مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها